Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 hos oss må vi selv huske på å ta inn vognposer før vi går hjem. og ta inn div yttertøy som henger ute under tak. hvis vi ikke gjør det, blir det hengende ute over natta, eller hele helgen for den saks skyld. syns det er litt dårlig jeg. ofte jeg kommer med jenta mi på mandag, at det henger igjen EN dress ute ol. hva er så vanskelig med å ta inn dette før de går da? det er snakk om en meter til knaggene innenfor døra liksom.. henger det jo såklart inn selv, men mener hvis man er uheldig å glemmer det iblandt..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Hos oss blir aldri ting hengt ute. Hvorfor gjør de det egentlig..?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Vil man ha vognposer innendørs (ikke i et vognskjul) må man ta det inne selv ja. Men dresser tas inn av personalet.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Nei, sånn er det ikke i "vår" barnehage. Hvert barn har sin egen knagg til dresser og regntøy INNE. I tillegg her de hver sin plass med skohylle, knagger og skap til skift, yttertøy og sko. Og en egen gang til vogner med poser og dyner/tepper. Har aldri opplevd at klær har blitt hengt ute, hørtes veldig merkelig ut i mine ører.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 jeg jobber i en barnehage hvor vi har en knagg rekke ute hvis det er skikkelig grapse vær,så regntøyet kan dryppe av seg det værste før de henges inn i grovgarderoben.men det er vår jobb å ta det inn på ettermiddagen når barnehagen stenger(om det ikke er tatt inn før) vogner står i et isolert tilbygg og der ligger også div dyner og poser.disse ligger i vognene,men tror nok de på småbarnsavd ville tatt de inn for å varme de litt før barnet skal sove om man spurte,men blir aldri veldig kaldt der ute hos oss. jeg synes du skal ta det opp med personalet hvis det er klær som skal henge i barnehagen,for da er det jo deres jobb å ta inn klærne på uteknagger.det er iallefall min mening
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Hos oss er det eneste som blir hengt ute av klær, gjennomvåte og møkkete regntøy, det bør vi selv ta med hjem og vaske/tørke til dagen etter. Rett og slett fordi hvis de skal henge 20sett regntøy i garderoben, så tørker det ikke over natta. Hvis det likevel er noe som henger igjen ute om ettermiddagen fordi foreldrene har glemt å ta det inn, så blir det tatt inn av personalet. Det samme med vogner. De skal tas ut om morgenen og inn igjen om ettermiddagen av foreldrene. Poser/dyner tar personalet med ut sånn at det ikke er kaldt når barna skal legges, men det tas inn igjen av foreldrene om ettermiddagen.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Vi trenger ikke ta inn noenting, det gjør de ansatte samtidig som de tar barna inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå