Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Og funnet to streker selv om det sto ikke gravid?? En sterk og en svak. Værsåsnill svar :-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 I vår/sommer var det en hel haug av oss som hadde en del moro av å demontere testene... Konklusjonen var dessverre at den alltid hadde 2 streker inn i der, selv når den viste "ikke gravid". Så det er displayet som viser riktig!! Sorry....
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Ja er kanskje desperat, men kanskje ikke så rart. har mistet to ganger, en Exu og plages med å bli gravid. Ønsker så gjerne :-(
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har ikke demontert en, men da jeg drev og testet ble denne positiv, mens de andre typene var negtive i starten. Så jeg tror den er veldig følsom og pålitelig. Var selv desperat i 4 år, så kjenner til den såre følelsen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Tusentakk Anoym 20:59 :-) Heldigvis kan ingen ta fra meg håpet ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #8 Skrevet 12. oktober 2010 Ikke torturer deg selv slik. Om du får "ikke gravid", forsøk å aksepter det og vent enten et par dager til med å prøve eller gled deg til neste måned. Vet hvor fælt det er å miste og å prøve i det som føles som en evighet, men du blir ikke mer gravid av å stresse og styre livet av deg:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå