Gå til innhold

Dibdamer og Bimdamer - dumme som brød.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hysteriske sure kjerringer uten like. Har ikke opplevd maken til snerperier og tragiske kvinnemennesker. "Er jeg gravid?" "Mannen min chattet med eksen på facebook. Er han utro?" "Hvordan barnevogn er best?" "Dåper dere barna deres?" "Svigermor er dum, menn er dumme." "Om du ikke gir ungen din tran, dør han." "Om du lar barnet ditt gråte mer enn 2 min, er du barnemishandler" osvosv. Jeg takker for meg her inne, det var ikke morsomt en gang så lenge det varte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi hi :-)

Det er jo litt gøy da!

Skrevet

"Sa hun og trampet trassent og oppmerksomhetssykt ut døra"

Du vet at du bare kunne ha forlatt oss dumme nek i stillhet?

Skrevet

Godt du signerer anonym så du kan fortsette å være her og irritere deg over hvor dumme alle andre er....:) Og så kan du jo tenke på at det sikkert ikke sier noe om deg at du er her inne hvor alle er så dumme og i tillegg skriver et slikt damatiskavskjedinnlegg:-D

Skrevet

men HI har så rett så rett...

Skrevet

Tante, er det deg? Neppe... hehe Min tante har doktorgrad og er her inne av og til. Tror det er alle slags mennesker her inne faktisk. :P

Skrevet

Men hun har så rett så rett...

Skrevet

DU, Sweet Amber, burde seriøst få deg et liv i stedet for å sitte på bim hele dagen i allefall... Snakker vi alenemor med OS her eller?

Skrevet

...og det verste av alt er at vi faktisk eksisterer i virkeligheten også! Så tenk at vi dumme brødene faktisk kan være naboen din, kollegaen din, dama til kompisen din. Skummelt...!!!

Skrevet

Det er mye jeg er uenig i her også, men jeg overser det og ler heller av stokk dumme innlegg og kommentarer og tar det som underholdning fremfor å irritere meg over det.

Skrevet

ikke alle som irriterer seg over dumme svar vet du hehe...noen av synes det er riktig så underholdende...gidder ikke å irritere meg så mye jeg egentlig, bortkasta energi

Skrevet

Hehe, du som forsøker å holde rede på hvem som er her for mye er ikke så mye bedre:-D Er forresten ikke her mer enn enkelte kvelder når det er lite på tv, og en sveip innom når småtten min sover, så der bomma du gitt:)

Du lever sikkert på trygd til vanlig da, siden du ikke vet hva foreldrepermisjon er:-D

Skrevet

Det var da maken til frekkhet! Komme her og trakkasere snille, morsomme Sweet Amber, som faktisk er både oppegående, har masse gode råd og har mange utrolige morsomme kommentarer.

Hvorfor i alle dager dette behovet for å rakke anonymt ned på noen andre??? Komplekser?

Skrevet

Det er da faktisk glimrende underholdning! :-)

Mye morsommere enn det søplet som går på tv, synes nå jeg...

Skrevet

"Det var da maken til frekkhet" - er du 200 år eller? Ja, masse komplekser; feit alenemor, trygda, røyker og lar barna mine stå i osen. Og kjempemisunnelig på Sweet Amber..

Skrevet

Ja det skjønte vi, trengte ikke forklare oss alle detaljene.

Synes det er helt uakseptabelt å rakke ned på andre med nick på den måten. Absolutt helt uakseptabelt!

Skrevet

"helt uakseptabelt, Absolutt helt uakseptabelt".... Ja, det er det altså... Det går veldig inn på meg det du sier der ja.... Tar det til meg... Flott for deg at du kan signere med anonym eller nicket ditt som det passer deg, Sweet Amber..

Skrevet

Ha, ha!

Det var jeg som skrev meldingen 20:44!

Skrevet

Nå finnes det ganske mange normale her inne også da, Er du på andre forum her enn anonym kan du finne mange hyggelige og kloke "damer"

Skrevet

Signerer Stjerna!

... og er her sikkert minst like mye som Sweet Amber, faktisk så ofte at grunnen til at jeg signerer med anonym innimellom er sånn at det ikke skal se ut som at jeg er her så ofte.

Issues.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...