Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Nå er jeg drittlei, har hostet i 4 uker, blir gaaal! Ser ikke ut til at det blir noe bedre heller. Har prøvd slimløsende hostesaft, halspastiller, te med sitron og honning, og C-vitamin. Tar ellers både tran og vitaminer. Noen vidundertips?? Føler kroppen er helt vrak, får ikke trent eller noe for jeg hoster så ille hele forbanna tiden!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Gå med sjerf! Ta det på inne også - det er som halsen varmes opp og hosten forsvinner:) Sov gjerne med en høyhalset genser. Det hjelper også veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Det er jo veldig individuelt da. Om det er meg så prøver jeg å få i meg litt te og honning,om det virker så vet jeg ikke men er uansett godt Jeg hoster mest når jeg sover på ryggen så prøver å unngå det. Jeg hoster også mer når jeg er varm så prøver å ha dyna brettet ned til magen så jeg ikke skal bli for varm. God bedring
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Ikke drikk melk. det er grobunn for hoste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå