Gå til innhold

Høy feber på natta og fin på dagen


rima

Anbefalte innlegg

Siste døgn har vært merkelig.

 

Han var i toppform hele gårdagen, fin i barnehagen og hele ettermiddagen. Litt småsur før han la seg, men ikke mer enn at jeg tenkte han bare var trøtt. La han kl 19 og han våknet igjen kl 23. Kokvarm! Han hadde 39.8 og holdt på å koke bort. Litt drikke, fuktig klut i fjeset og kos også sovna han igjen og sov til 6. Da var han kokvarm igjen, men ikke mer enn 38.5. Skjønte jo at jeg måtte være hjemme med han (skitty siden jobben skulle på blåtur..Grrr!!!!) og så for meg surk og grin hele dagen. Så plutselig var han helt fin - ingen feber og i kjempeform???? Skjønner ingenting her nå. Han har lagt seg som vanlig i kveld også. Mon tro om det blir samme styret i natt med feber?

 

Tenker litt på om det er tenner på tur? Han har bare 4+4 foreløpig, så det kommer nok noen nå snart. Håper det er det da og ikke en ny runde med ørebetennelser, forkjølelse og greier nå. Noen som vet hva som skjer i en sånn liten kropp med feber som forsvinner som dugg for solen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første jeg tenkte på var tenner. Da vames jo kroppen slik at gommene skal bli mykere(hvertfall noe i den duren). Så kan jo tenkes at det er noen tenner som er på vei ut.

 

Er merkelig disse små-

 

Håper du finner noe hvite prikker i munnen da, eller så kan det jo alltids være noe forbigående.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke tannfeber brukte å være så høy som nærmere 40, men mulig jeg tar feil altså.. Ellers er de jo rare disse små. Er ikke rare viruset som skal til før tempen stiger kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos fastlegen med han. Han hadde ny ørebetennelse. Sto masse væske og trykk i øret, så det var ikke rart at det var vondt sa han. Så vi fikk ny type antibiotika som han mente var bedre og som forhåpentligvis tar skiten! Forrige type ser ut til å ha gitt han sopp i underlivet... Så her smører vi... Usj! Håper han er bra over helga. Nå er vi lei av sykdom her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar lillebror!! Han sliter fælt med ørene har jeg skjønt. Får håpe dere kan få en liten sykdomspause en stund nå..

 

God bedring til lille! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk snille dere!

 

Ja, vi synes liksom han har fått dosen sin nå. Har vært en stri høst og jeg er glad sykt barn-dag-kvoten er ny fra nyttår! Kjipt å være borte fra jobb så mye, men sånn er det bare.

 

Nå er han mye bedre og vi håper den nye antibiotikaen tar alt slik at han får være frisk en stund framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...