Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Men hvordan har dere gjort det? Har dere søkt plass på alle barnehagene og tatt den første plassen dere har fått? Hva gjør jeg hvis jeg får plass til barnet på alle barnehagene? Ja, jeg er veldig grønn på dette..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Vet ikke hvordan det er i din kommune, men her i Stavanger setter vi opp en prioriteringsliste på 4 barnehager. Da kommer man inn der man kommer inn, men kan si opp plassen dersom man av en eller annen grunn ikke ønsker den.... Er det ledig i alle fire barnehagen, får du den du har satt opp først.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Alle kommuner jeg vet om har søknad på nett der du kan sette opp opp til 4 valg.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 I vår kommune søker man plass i april og får plassen i august. Man kan selvsagt søke utenom fristen, men her er det fullt opp alle barnehager. Har selv håpet på at noen flytter og gir fra seg plassen, men det har enda ikke skjedd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå