Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Venter en liten jente om 2 mnd og det navnet ligger øverst på listen. Men har fått litt blanda reaksjoner.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Tenker på det som navnet til en gammel dame.... men hun har jo også vært ung en gang dog. Er nok litt "gammeldags".
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Synes egentlig at det er fint, men vet om ganske mange som heter Anna også.. Hvorfor er det så viktig hva andre synes, og det på et forum her? Mange her er så lei av sine egne liv og problemer, og bruker forumet til å få ut litt steam.. ville ikke spurt her personlig hvis jeg ikke var forberedt på å få sure svar..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Veldig fint navn, synes jeg. Det er faktisk et av alternativene våre hvis vi får en jente også. Hvis noen sier at et navn er "gammeldags" tar jeg det som et tegn på at det er fint. Da vet du at du unngår de grusomme motegreiene. Jeg er gravid nå. Hvis det er jente, lurer vi på Anna eller Eva.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Å, Eva står også på min liste :-) Elsker litt gamle, staute navn. HI
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #8 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg liker Emma og Jenny, men dessverre har det blitt poppisnavn. Min fars tanter (som er døde for mange år siden) het det. Hadde likt å kunne bruke opp igjen de navnene, men dropper det nok fordi de er som sagt poppis.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #9 Skrevet 12. oktober 2010 For øvrig het min svigermor det. Men vi valgte et av de andre navnene hennes til oppkalling av vår datter. Svigermor var en gammel dame :-).
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #10 Skrevet 12. oktober 2010 Kjempe fint navn:) Det sto langt opp på min liste når vi fikk gutt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå