Gå til innhold

Odenwalder dunpose, noen som anbefaler denne?


Littlelady81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ELSKER Odenwarder posen =0) hadde voksi men ikke fornøyd så jeg kjøpte denne også. Storfornøyd =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde denne til førstemann og den henger nyvasket og klar til lille som er rett rundt hjørnet, uten tvil fornøyd med posen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fornøyd. Den virker mye kaldere enn voksi posen. Lurer på om jeg skal kjøpe en voksi urban til nestemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storfonøyd! Når mini var nyfødt, så ble jeg helt tatt på sengen av hvor varm posen var, så slet med å finne ut hva jeg skulle ha under. Synes den er skikkelig god! I fjor når vinteren aldri tok slutt og gradestokken viste mangfoldige minus, var posen gull verdt. De i barnehagen skrøt også veldig av den, av at han ikke var kald når han lå ute i vogna.

 

Er vel ulike modeller? Vet ikke hva vår heter. Men den er lang og varer lenge. Og den kan snøres godt igjen i toppen, så blir tett og god. Igjen: synes den er helt topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med vår. Forrige vinter da han lå i bagvogna, måtte jeg kun legge han i body og strømpebukse da han sov utendørs. Og selv det ble nesten litt for varmt. Er veldig fornøyd med at den kan snøres så tett sammen oppe. Har også prøvd voksipose, men der er det jo mye mer åpent oppe ved skuldrene/hodet. Ikke like lunt som Odenwalder.

 

Den er tynn på baksiden. Selve dunet er jo mest på framsiden, men man kan jo bare ha lammeskinn under posen (evt oppi posen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

yes, hadde den ny i fjor vinter og var veldig fornøyd.

 

Vil du kjøpe den til en fortreffelig god pris? Den er brun. Kjøpt på Barnas Hus☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...