Gå til innhold

hvor mye gjør barnefar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer bare på hvor mye barnefar gjør i forhold til mor(lek,mating(for dem som får flaske),skifte bleier,legge om kvelden,trille tur osv..?deler dere likt eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han gjorde niks, nada og ingenting. Så jeg heiv ham på dør. Good riddens!

Skrevet

Her gjør far det meste når han kommer hjem fra jobb, så "fordelingen" blir ganske jevn. Han mater, skifter, leker og bader, også er det stort sett han som tar kveldsstellet. Er også han som lager middag.

Skrevet

Like mye som meg :) Jeg har vært i dårlig form i det siste pga graviditet, såhar sovet en god del, og da har han såklart gjort en god del mer enn meg.

Skrevet

Vi gjør like mye, men er flink til ulike ting. Han er mye flinkere enn meg til å herje med ungene og å lese for dem, jeg er flinkere til å bygge lego, tegne, perle osv. Rent praktisk er det den som lukter bæsjebleien som bytter med mindre en står opptatt med noe annet, vi har fire unger så begge tar del i kveldsstellet og sånt.

Skrevet

Vi jobber knallhardt begge to:) -Og har det kjempefint...

Skrevet

Når det kommer til barna, så gjør han nesten like mye som meg.

Skrevet

Ikke mye, her er det jeg som gjør det meste.. Har tatt det opp mange ganger men det hjelper ikke.. Lite engasjert

Skrevet

Han gjør mer en meg. Elsker å være sammen ungene og kan finne på å ta fri fra jobb for å overraske barna med noe gøy sånn helt plutselig. I dag er de på hummerfiske:) Han er en fantastisk pappa!

Skrevet

Så vidt jeg vet så gjør vi like mye. Jeg har ikke noe regnskap, men ingen av oss har klaget iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...