Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 har ei lita bærte på 6 mnd som bruker str 5 i libero up and go..og 4 i vanlige bleier.. synes nr 4 up and go var litt for stram rundt magen, fikk så mye merker.. hva bruker dere andre?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Bruker Pampers da slipper man det "problemet". Easy up er mykere på innsiden. Min er forøvrig 21 mnd og har nettopp begynt på str 5, i libero går det greit, men i pampers blir det litt stort.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 hehe, har en 2.5 år som veksler mellom str 4 og 5 i up and go...Passer vel 5 best. Vesle på 6 mnd ser jeg ingen grunn til å bruke trusebleier på, hun bruker str 3 i vanlige bleier.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 åj 2,5 år og samme str som snuppa mi..?? tro om jeg egentlig bruker for store bleier da?:S hun er nesten 10 kilo...men synes up and go i tr 4 blir for stramme..hun får så mye merker, virker egentlig ikke stram når jeg tar den på, men etterpå er hun full av merker..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Mi jente på 2,5 bruker også nr.5 i up and go. Hun er 11 kg. Hvorfor syns du at du trenger up and go på en 6 mnd baby? Kan hun gå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå