Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Ja, vet det er tidlig, men..... Vi trenger er ny julekalender. Vi har en slik brodert kalender, med ringer til å feste pakkene i. Og den er veldig flott. Men den er litt liten. Nå som nr 3 også er stor nok til pakkekalenderen, ser jeg for meg at den vi har kommer til å bli overfylt og frykter at ringene vil ryke. 72 pakker blir MYE selv om det bare er små ting.... Jeg vet jeg har sett noen store kalendere hvor det er lommer til å legge gavene i, men jeg finner det ikke igjen på nettet. Noen som har noen tips, eller vet hvor jeg kan lete etter litt store kalendere??
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Her i huset er det også gaver til 3 barn.. vi har de broderte kalenderenen hengende på veggen..og så har vi en snor hengene langs veggen over kalenderene...der pakkene henger... hvis du skjønner..vi bruker en hel vegg på kjøkkenet til tre broderte kalendere og en snor med en haug med presanger på... men ungene er like fornøyde.... :-) kan være et alternativ dersom du ikke finner en annen og har lyst å bruke den broderte ennå...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Vi hr en broderert kalender til hver av våre tre barn... Broderert av mormor
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Og forresten, tidlig er det ikke... Leeenge siden jeg begynte å kjøpe inn småpakker ) Gøy, gøy )
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg er også på leting etter julekalender, men jeg broderer ikke så den må være ferdig:)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 http://www.pandurohobby.no/ har en god del jule/adv.kalendere. Let under kategori jul så finner du mange med ringer av ulik størelse og utforming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå