Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Breaking Bad, True Blood, Miami Vice... Hva er din(e) favoritter, og hva er det med serien(e) du liker?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Twin peaks!! Den er nifs, men genial! Tro det eller ei, men Dynastiet er høyt oppe på min liste over fantastiske serier.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Synes Northern Exposure som gikk på TV3 (tror jeg) for en del år siden var utrolig bra. Akkurat som laget for meg, som liker villmarken og bisarr humor. Av nyere serier må det bli Sopranos, som også er full av syk humor, samtidig som den er spennende og på en merkelig måte klarer å portretere gangstermiljøet på en menneskelig måte, der vi kan finne likhetstrekk med eget liv.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Ja Northern Exposure var genial (fått med deg at dr Joel er å finne i dagens Numbers?). Ellers har jeg grått og ledd mye til Lonesome Dove og nå sist The Big Bang Theory.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 16:50 her. Gikk litt for fort. Skulle jo avslutte med: Men den desidert beste serien gjennom tidene er jo Criminal Minds. Ingen over, ingen ved siden. Dr. Spencer Ried gjør kveldene verdt å leve.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #9 Skrevet 12. oktober 2010 Det må da være den danske Matador. Eller en annen dansk
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #12 Skrevet 12. oktober 2010 Twin peaks, six fee under og dexter
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #13 Skrevet 12. oktober 2010 Friends(Venner for livet på norsk), Seinfeld og Kongen av Queens!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #14 Skrevet 12. oktober 2010 Iallefall ikke LOST (kanskje kun første sesongen) Men derimor : Cheers, Friends, MASH, True Blood, Buffy, Entourage, Rome, Krøniken, Matador,
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #15 Skrevet 12. oktober 2010 Er helt ekstremt glad i True Blood og klarte ikke vente med å se sesong 3. Så hele sesong 3 er sett, og nå savner jeg dem alle! hehe Har aldri vært så opptatt av en serie før, og er heller ikke sånn vampyrfreak til vanlig. Ikke sett noen av de der filmene eller andre seriene som går for tiden. Ellers liker jeg Greys Anatomy, men det er noe helt annet. Mer som tidsfordriv som ikke er så nøye om jeg går glipp av en gang eller to.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #18 Skrevet 12. oktober 2010 Seinfeld, for svingene! Ingen over, ingen ved siden.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #19 Skrevet 12. oktober 2010 The big bang theory friends kongen av queens og two and a half man
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #20 Skrevet 12. oktober 2010 Two and a half men, Friends, Grey's, Criminal Minds, One tree hill.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #21 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har ganske mange egentlig: Topp 3 lista: * True Blood * One Tree Hill * Gilmore Girls Andre serier som jeg er veldig glad i: * Big Bang Theory * Cheers * Krønikern * Private Practice * Frustrerte Fruer * Cougar Town * Nurse Jackie * Two and a Half Men * Friends ( serier er jo så bra, men er alikvel så lei. Fortjener en plass på listen alikevel) * En svensk serie, men husker ikke akkurat navnet. Noe med midtsommer..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #23 Skrevet 12. oktober 2010 Akutten! Den tredje vakten Judging Amy
Himmel og hav Skrevet 12. oktober 2010 #24 Skrevet 12. oktober 2010 Om jeg skal mimre veldig, så blir det Fame, men av litt nyere dato så blir det disse: - Big bang theory - vanvittig morsom - ER, de første 3 sesongene - dramatisk og spennende - Criminal minds - guffen men med en nydelig humor - Friends - jeg ville også være med i den gjengen! - MASH - tidenes beste sitcom - også en serie som gikk på NRK i gaaaamle dager som handlet om tre veterinærer langt ute på landsbygda. Husker ikke hva den heter, men den var fin!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #25 Skrevet 12. oktober 2010 Herregud jeg syns så synd på dere! Dere må se nip/tuck!! DET er serie det. har ALT! kan love dere at ser du den serien, er det ikke tvil lenger hva som er den beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå