cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 ER kommet til 11+0 idag,å vært til jordmor å der fant hun hjertelyden med en gang,tårene bare trilla å jeg er sååå happy,enda jeg har kjent på kroppen at det har gått fint til nå hjertet slo rundt 152 å hørtes kjempefint ut:) så endelig kan man puste litt ut å begynne glede seg over at dette svangerskapet skal gå bra:) etter MA ifjor februar med tvillinger,så har veien vært lang til å endelig klart blitt gravid igjen,har ikke villet tatt innvendig UL pga jordmødrene jeg veldig imot det,så har prøvd å heller lytte til kroppen at alt var bra..å det har allefall stemt så langt å håper det fortsetter gud for en fin dag da jenter:) ønsker dere alle en fin dag,for det har nemlig jeg:) klemmer:)
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Det er verdens herligste lyd Så utrolig godt for deg! Hvorfor ville du ikke ta innvendig ul? Ønsker deg også en super dag! Stor klem:)
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2010 ja fineste lyden jeg har hørt:) sist me tvillingene var jeg på ul i uke 6 å da så jeg jo hjertet slå,men de døde jo bare kort tid etter,men litt annet å høre det nå i uke 11<3 Veldig mange jordmødre,inkl min mamma som jobber på føden er veldig imot å ta innvendig UL fordi man aldri veit om det kan skade eller ikke,de mener det blir tatt alt for mange ul å derfor veldig mange gyn blir så populære. Jeg forstår godt de som vil det som er bekymra,men jeg bestemte meg for å høre på kroppen å kjenne etter,hadde jeg blitt veldi bekymra ville jeg nok å tatt en ul,men neste uka kan jeg jo ta utvendig:) så bedre å la være,prøve gjøre alt for at det skal gå bra:) takk for det,storkoser meg så langt i dagen:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Gratulerer så masse og lykke til videre på ferden:) Klem
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Saa herlig!!! Gleder meg saann til aa hoere min sin! Det maa vaere bare helt fantastisk! Og ja, da kan vi senke skuldrene litt! Maa bare tilfoeye at jeg jobber paa en klinikk for assistert befruktning, og jeg forhoerte meg om dette her med innvendig UL. Vi bruker det jo hele tiden, saerlig fordi i disse tilfellene trengs tett oppfoelging helt fra starten av og til hjertelyden hoeres (da blir de "utskrevet") og alle mente det ikke skal vaere noe i veien for aa utfoere innvendig UL lsaa lenge alt er som det skal. Er der bloedninger, svak livmorhals, smerter, eller andre problemer gjoer de det ikke for aa ikke gjoere vondt verre, men som en lege sa; "det er da heller ikke noe i veien for aa ha sex i svangerskapet saa lenge alt gaar bra, og det er mye mer aggresivt enn innvendig UL".
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2010 ja bare gled deg:) som sagt har jeg ikke noe imot innvendig ul,å skjønner godt hvorfor noen vil ha det å hvorfor det brukes:) men bare ville ikke gjøre noe som kanskje muligens kunne gjøre babyen noe,bare for mitt samvittighets skyld:) å stakkars mannen har hatt tørke tid lenge nå,men d har mest pga mye kvalme å oppkast å gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå