Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Pappaen til barna tjener mye mer enn meg og har ingen problem med å sitte igjen med hus. Jeg derimot ha ikke tjangs og må nøye meg med en tre roms. Har man ingen ytelser fra NAV når det er delt omsorg??
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Du får jo halv barnetrygd da.. Har du ikke jobb?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Går på arbeidsavklarings penger, søker jobber. Vi har tre barn og jeg ønsker selvfølgelig å gi dem et skikkelig sted å bo når de bor hos meg.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Dersom han tjener vesentlig mer enn deg så skal han betale bidrag. Også får du en barnetrygd (underkant av 1000 kr) dersom du bor alene. Ellers har du ikke rett på noen stønader fra nav. Med 50/50 løsning er du ikke enslig forsørger. Og dere gjør vel en avtale om å dele alle utgifter, som barnepass, kontigenter, forsikringer vedr barnet, klær/utstyr osv.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Så nå at du har fler enn 1 barn. Da får du barnetrygd for 3 barn. Dette får dere begge to lenge dere bor alene med barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå