Gå til innhold

Ammetelt?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får barna puste i de der teltene?

Syns det er HELT idiotisk at et lite barn må pakkes inn i et TELT for å kunne spise maten sin uten at mamman skal bli uglesett av prippene folk.

Så lenge man ikke sitter og vifter med puppen, men ammer på en normal måte, så ser jeg ikke poenget med dette teltet..

Pupper er sexifisert så til de grader, men når et lite barn dier, mener jeg at det er en helt annen situasjon.. Det er da en matstasjon, livsnæringen til et lite barn.

Hva om du måtte sitte i et telt og spise maten din, fordi noen folk tente på bestikk?

Latterlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er høyst passende med ammetelt når det finnes så mange blottende damer der ute Pupper er i tillegg til å være matstasjon, en erogen sone folk forbinner med sex. Sånn er virkeligheten.

Ja til diskre offentlig amming. Nei til blottende egokjerringer som lufttørker i offentligheten.

Skrevet

Ja ser litt voldsomt ut... Selv hadde jeg sikkert følt meg mer beglodd med enn uten teltløsningen. Men nå har jeg aldri ammet offentlig heller, da. Det hører til på innsiden av min personlige intimsfære, er jeg redd, men kolikkungen min var heller ikke at typen som kunne bli med ut blant folk i særlig grad, så jeg fikk ikke testet grensene mine så mye heller :-)

Skrevet

Når pupper er så sexifiserte at det går ut over småbarn, da må folk ta seg selv i nakkskinnet.

Skrevet

Det er den amerikanske dobbeltmoralen som nå kommer til Norge i stadig større grad. Der kan ikke babyer bade nakne engang, men "må" ha på seg badetøy.

Skrevet

Syk oppfinnelse. Å se en pupp i matserveringa er ekkelt og rart og unaturlig. Men på tv florerer det av pupper i seksuelle settinger hver dag. Og det er helt greit og naturlig og sånn skal det være. Bimboer med silikon og null i toppen får vise seg frem, men en mamma med et barn må dekke seg til. Klarer faktisk ikke se logikken...

Skrevet

Det er ingen logikk, kun idioti og fabrikanter som ønsker å tjene penger på enda en ting som mødre synes de "må" ha.

Skrevet

Jeg synes ammetelt er genialt jeg da. Det er jo noen som ikke liker å blotte seg offentlig, og da er det fint at det finnes mulighet for disse til å også kunne amme offentlig.

Det er jo ingen som tvinger en til å kjøpe eller bruke ammetelt. De som foretrekker å ikke bruke det, kan jo bare la være.

Skrevet

Synes ammetelt er betenkelig.

Hvis du har et problem med å være vitne til at barn drikker melk fra pupper, sleng et telt over hodet DITT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...