Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 1. beskjed: vognen ble stjålet i posten 2. beskjed: leverandøren hadde ikke gjort jobben sin 3. beskjed: vognen gikk ikke igjennom tollen og nå har jeg ventet i 3 mnd!!! *klikk*
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Det er vel ingen av disse tre punktene som kan skyldes på firmaet du har bestilt fra? Spesielt ikke det siste...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 er du helt tjukk i huet, avsender styrer ikke norsk tollvesen...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 et firma skal igrunn ikke ha så mye problemer med å få ut en vare vil nå jeg mene da. at man får en beskjed at en feil er oppstått er en ting. men når det kommer grunn på grunn at vognen aldri blir levert så er det lov til å sette spørsmåltegn er det ikke? helt utrolig at noen ikke klarer å svare på innlegg uten å kalle opp personer ;*
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 poenget med innlegget var: ikke bestill der, det foreligger kun problemer med å motta varene! skjønte du ikke helt den du noen hakk over her.. HI
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Er det utlansk firma ? Dersom utland kan du ha 50% sjanse pengene tilbake. Jeg hadde hevet kjøpe. Dei punkta er ro ro til fiskersjer fra swekids.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #8 Skrevet 12. oktober 2010 det er i sverige.. så mange punkter blir til at det ikke blir troverdig lenger etter så lang ventetid.. må nok bare heve kjøpet! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå