Gå til innhold

Ser man ned på mødre som dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Som leverer barna i bhg selv om man ikke skal på før seinvakt.

- Som har babyer hjemme men lar de større gå i bhg.

- Lar barna være i bhg selv om man har fri en dag.

Merker det er en del fordommer ute og går...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hva andre måtte synes om slike ting. Det interesserer meg overhodet ikke hva skvaldrekjerringer mener om noe som helst ang. oppdragelsen og omsorgen for mine egne barn.

Skrevet

klart det...for ikke snakke om om man benytter seg av barnevakt!!!

Skrevet

spesielt hvis barnevakten får lov til å gi barnet godteri

Skrevet

Hvis de som ser ned på meg hadde hatt en sånn baby som jeg har tror jeg de hadde endret mening.

Skrevet

Nei, jeg tror ikke det er så veldig mange som ser ned på mødre som gjør tingene du foreslo.

Skrevet

Det høres rart og misforstått ut at man skulle dømme det. Jeg synes barnehagen, ihvertfall den min sønn (2 år) går i, er helt fantastisk bra for ham. Jeg har sagt flere ganger at, etter den erfaringen jeg nå har hatt med barnehage, ville jeg hatt gutten min der selv om jeg ikke jobbet. For HANS del. Gjerne ikke hele, lange dager, hver dag. Slik gjør vi det ikke nå heller. Men ville absolutt hatt ham i barnehagen selv om jeg selv var hjemme uten noe bestemt å gjøre.

Skrevet

Selvsagt. Ser i grunnen ned på alle som ikke sitter og stirrer henført på barna sine 24 timer i døgnet. At man trenger mat, søvn osv er bare en dårlig unnskyldning! Så det så!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...