Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har vært ute med en fyr i et par mnd. Vi har det kjempe fint sammen og er vel mer eller mindre som et par å regne, men han bruker ikke tunga når han kysser! Jeg har prøvd å forsiktig lirke min tunge inn i munnen hans, men da blir det avsluttet rimlig fort. Dette gjelder om jeg/vi så har spist hvitløk eller om jeg nettopp har pusset tennene. Er det noen som bare ikke liker å tungekysse? Lyst til å spørre han, men vet ikke helt.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Kanskje han har en bitteliten tunge. Eller kanskje han ikke vet hvordan man kysser. Spør om han synst tungekyss er ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 den beste kysseren jeg har hatt brukt ikke tungen sin. Han var helt fabelaktig! Kanskje han ikke liker det, eller har liten tunge, eller kanskje han har fått høre noe om den som har gjort at han ikke tørr. Spør han om du lurer og om det er viktig for det. Jeg skjønner ikke helt poenget med å tungekyss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå