Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Kjenner det irriterer meg at folk kaller henne dette. Og sønnen var prins da han var liten. Liker ikke!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Hvorfor irriterer det deg? Vet du ikke at det bare er et kjælenavn til barn som man liker eller synes er nydelige? Ta det som et kompliment, ingen tror jo på ordentlig at hun er en prinssesse! Er du en sånn som leter etter ting å irritere deg over? sånn generellt negativ, du virker sånn.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Mine gutter er heller ikke prinser.. Hvorfor skulle jeg kalle dem det? Er ikke godgutt bra nok? Jeg har forøvrig mange kjælenavn på barna mine, men prinser..nei, det høres for dumt ut!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Det er IKKE min heller! Jeg spyr av det uttrykket! Dustete!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Min sønn er min lille prins:) Syns det er søtt jeg...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Nei, slutt med koselige utrykk som det der! Når jeg blir gammel tante skal jeg kikke ned i vogna og si "Neeehmen, for et nydelig homo spiens, da!"
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #8 Skrevet 12. oktober 2010 Det er bare i eventyrene prinsesser og prinser er vakre, så ta det som det er. De synes ungen din er mindre pen!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #9 Skrevet 12. oktober 2010 Liker ikke helt den rosa prinsesslooken akkurat nei. Leke med dukker og sminke liksom. Sitte rolig i et hjørne og se på guttene som herjer og har det gøy. Pøh.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #10 Skrevet 12. oktober 2010 Helt enig, liker ikke at folk kaller gutten min for prins. Han er kosegutten min ja, men noen prins er han faktisk ikke... Men pleier bare å overhøre det når noen kaller ham det, gidder ikke bruke energi på å irritere meg.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #11 Skrevet 12. oktober 2010 Helt enig, like teit som "åh, jeg får så vondt i mammahjertet mitt". pjuk....
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #12 Skrevet 12. oktober 2010 Huff, så forferdelig du må ha det!!!!! Dette en VIRKELIG en sdak du bør bruke mye tid og krefter på å irritere deg over og ikke minst skape uvennskap!!! Er det rart det er krig i verden.....
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #13 Skrevet 12. oktober 2010 Haha, tenk å bruke energien din på å irritere deg over noe sånt! Skulle forstått det om noen kallte barnet ditt noe VIRKELIG upassende, svekling, for eksempel!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #14 Skrevet 12. oktober 2010 jeg er dronning i mitt rike, klart min sønn da er en prins - det sier seg selv. utover det - er det mulig å bli mer negativ og sutrete eller? "åååh folk kaller jenta mi ei prinsesse - det er så fæææælt" skulle skjønt det om folk kalte jenta ei ape
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #15 Skrevet 12. oktober 2010 Har ikke sagt det er fælt, men det irriterer meg likeså. Jeg forbinder da heller ikke prinsesser med noe positivt tenk.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #16 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg også får helt makk av dette prins og orinsesse greiene. Men av en eller annen merkelig grunn misliker jeg mer dette at gutter er "prinser" enn at jenter er "prinsesser". Men vet ikke hvorfor
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #17 Skrevet 12. oktober 2010 Enig, takler dårlig at noen kaller ungne mine/sine for prinser og prinsesser, det er for mye kliss. Har utallige gode kjælenavn på mine, men de er litt mer værbestandige og trivelige enn "Deres Kongelige Høyhet"...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #18 Skrevet 12. oktober 2010 Her i huset nekter faren andre å kalle sønnen vår for prins, for han er nemlig "sjeriff" :-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #19 Skrevet 12. oktober 2010 14.30 og 14.58: Dere er jo akkurat likedan selv som dere kritiserer HI for å være! :-) Sier at HI sutrer for ingenting, men dere poster jo selv innlegg og beklager dere over at HI bruker energi på dette! Det kalles å kaste stein i glasshus.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #21 Skrevet 12. oktober 2010 forskjellen er at HI irriterer seg over dette i dagliglivet, jeg irriterte meg ikke engang bare gav et svar - noe som er litt av vitsen med å i det hele tatt bruke energi på et forum...men når jeg går ut av tråden igjen, sjenker jeg det ikke en tanke Livet er for kort til å la slike ting bli et irritasjonsmoment...og jo mer man irriterer seg jo mer irritasjon tiltrekker man seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå