Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Nå har jeg vasket det ene vinduet som vender mot sola FEM ganger, og det er verre enn da jeg begynte! Noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 å ikke pusse det mens solen står på??? Vet ikke om du gjorde det altså.. Ellers gå over med en tørr klut før det tørker av seg selv, slipper sjoldene etter vaskemiddelet da. Selv bruker jeg microfiberklut skyldt opp i nylonvask for å vaske og en kjøkkenhåndduk til å tørke vinduet igjen med en gang. Synes det funker fint for meg i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Bruk først zalo-vann, deretter rent vann og til slutt tørr klut (microfiber). Da kan du vaske vindu selv om det er sol.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Nylonvask!!! vidundermiddel, rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Vann, zalo og salmiak. Og en nal til å dra vannet ned med. Men ingenting nytter om du gjør det når sola står på...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Vask først med glasspray og våt klut, tørk og poler med tørkepapir som ikke loer. Funker hver gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå