Gå til innhold

Pusse vindu :( HJELP!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vasket det ene vinduet som vender mot sola FEM ganger, og det er verre enn da jeg begynte! :(

Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å ikke pusse det mens solen står på??? Vet ikke om du gjorde det altså.. Ellers gå over med en tørr klut før det tørker av seg selv, slipper sjoldene etter vaskemiddelet da. Selv bruker jeg microfiberklut skyldt opp i nylonvask for å vaske og en kjøkkenhåndduk til å tørke vinduet igjen med en gang. Synes det funker fint for meg i alle fall.;)

Skrevet

Bruk først zalo-vann, deretter rent vann og til slutt tørr klut (microfiber). Da kan du vaske vindu selv om det er sol.

Skrevet

Nylonvask!!!

vidundermiddel, rett og slett.

Skrevet

Vann, zalo og salmiak. Og en nal til å dra vannet ned med.

Men ingenting nytter om du gjør det når sola står på...

Skrevet

Vask først med glasspray og våt klut, tørk og poler med tørkepapir som ikke loer. Funker hver gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...