Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Hvordan går det med deg? Det er en veldig lei situasjon og jeg føler med deg! Hvordan går det og hva bestemmer du deg for?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Hva?!? Det innlegget har jeg ikke fått med meg... Er det seriøst? Man kan da vel ikke la seg gå med på noe slik? Jeg ville aldri latt en av mine venninner fålov til å få barn med min mann? Snakk om å donere sæd, eller gamlemåten? Nei huff for en verden vi lever i...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 http://www.barnimagen.com/forum/thread/142415121
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Kjenner faktisk et par i Tyskland som ordnet det på den måten, altså at mannen "tok seg av" en felles venninne, som var lesbisk. Egentlig flott at noen får det gjort på den naturlige måten framfor å belaste helsevesenet, som har andre ting å prioritere.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Hvis du leser den andre tråden som det linkes til så er ikke denne venninna lesbisk... Hun har bare ikke funnet seg en mann... Hmm.. Jeg hadde ikke gått med på dette...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 ....eh.. man kan inseminere seg selv hjemme også!! Skikkelig uintelligent å "måtte" ha sex med denne utvalgte mannen... *spy*
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Om hun er lesbisk eller hetero, spiller ikke noen avgjørende rolle, synes jeg. Ikke om hun har en mann fra før heller (i en del tilfeller er det jo mannen som ikke har bra nok sæd, og da synes jeg det er flott om han lar en annen mann tre inn i stedet).
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #8 Skrevet 12. oktober 2010 Deilig med sex utenom partneren av og til. Litt variasjon krydrer det meste, så også i sexlivet. Nordmenn er altfor pripne.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #9 Skrevet 12. oktober 2010 Ærlig talt, mener du det er i orden uansett va ektefellen mener om saken? Dersom kona ikke vil. Og dessuten belaste helsevesenet? Vell, vet du hvordan helsevesenet får penger i fra, jo av antall pasienter. Viss de går på bygda hver eneste gang de skal få barn, enten fordi mannens spermier ikke fungerer, mangel på partner eller ja u name it! so misser helsevesenet en del av inntekten sin.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #10 Skrevet 12. oktober 2010 Heh, ja, ser for meg at en mann som ikke klarer å gjøre sin kone gravid pga for dårlig sædkvalitet synes det er greit at hun har sex med en annen for å bli gravid...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #11 Skrevet 12. oktober 2010 Det går fint an å runke i et glass, bruke en medisinsprøyte og så levere varene der de skal selv... Er det helt utenkelig å bli med på for de fleste?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #12 Skrevet 12. oktober 2010 JA helt utenkelig for min del å la min mann gjøre noe sånn til ei venninne!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #13 Skrevet 12. oktober 2010 Så komisk. Mister inntekten sin fordi de ikke trenger å hjelpe en barnløs med å bli gravid. Som om de ikke har mer enn nok av andre oppgaver å ta, som faktisk står i kø. Det er faktisk slik at sykehusene også får en grunnbevilgning over det offentlige, og slett ikke bare etter antallet pasienter. Dessuten: det finnes billigere pasienter å få ferdigbehandlet enn barnløse kvinner. Selvsagt er det en forutsetning at mannen (ektefellen) vet om det og går med på det.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #14 Skrevet 12. oktober 2010 Hva du ser for deg eller ikke, er ikke det avgjørende, men hva andre ser for seg, og hva som faktisk skjer.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #15 Skrevet 12. oktober 2010 Nei, i værste fall kunne dette vært aktuelt for meg. Men ikke det ideelle. Hvorfor ikke bare finne en sæd donor på klinikk. Hvorfor ødelegge ett vennskap og et forhold/familie for å få det man ønsker. Desuten er det ikke opp til oss, og man skal ikke bli presset til noe man vet man ikke vil takle. Derfor ber jeg denne damen som står i dette dilemmaet å tenke seg nøye om. Hun hadde ikke skrevet inn her dersom hun ville gått med på det.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #16 Skrevet 12. oktober 2010 Men hun venninna det er snakk om her har faktisk ikke mann engang... Hun vil nok bare ha mannen til venninna si tenker jeg...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #17 Skrevet 12. oktober 2010 Dama har IKKE mann!!! Les tråden da dere før dere kommenterer... X er gift med en mann og har barn sammen. Y, som er venninne av X og barndomsvenninne av X sin mann ønsker nå å bli gravid med mannen til X...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #20 Skrevet 12. oktober 2010 Er det ingen som tenker på at om han og kona fant ut at ok han kan gjøre dette og allt som følger med denne biten så er det jo ikke slutt med det. Hva stopper denne damen fra å forlange brnebidrag i 18 år. han er jo tross allt biologisk far. Og hva med barnets rett til å bli kjent med sin far. Så fort blir det som var hjelp til å få henne til å bli gravid en mye større jobb som atpåtil økonomisk vil koste de mye penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå