Gå til innhold

blir så forbanna!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

har et fint forhold til min kjæreste, og vi skal ha barn sammen, gleder oss enormt :) MEN hans Ex kjæreste, er ei plage uten like!! først er det hennes umulige sønn på syv, som typen må passe på, når d passer henne, så har hun begynt å blande seg oppi vårt svangerskap!! hun sier til han* du må ikke gjøre det og det ++++* og hun sa, om dere bor i den lille hybelen din, med barnet, da ringer jeg til barnevernet!! OG VI BOR IKKE I SAMME HUS ENGANG!! jeg bor på mitt eget lille krypinn, og skal snart flytte til Tromsø, pga jobb osv, og han bor på sin egen hybel og flytter til større leilighet. men fy faen til kjærring av en eks!! jeg er redd for st hun faktist ringer t b.vernet, hun er gærn nok i huet til å gjør sånne ting. og selv,lar sine 2 sønner, være ute alene, lar de sitte forran tv en dagen lang, kjefter på de, osv. ikke rart 7 åringen blir hystersik hvis hand DS blir tatt ftra han. men men , er så pissed off på henne. grrrrrrr.!! skjønner ikke at d går an

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be henne feie for egen dør før hun skal begynne å blande seg opp i andres saker og ting.

 

Det er en sånn ting jeg selv kunne blitt RIMELIG forbanna over! Grr.. Unødvendig :P

 

Link til blogg ?

Skrevet

Fy for ei fitte !! sorry språket :P hadde en plagsom x å hanskes med jeg å som NÅ heeeldigvis er ute av bildet !

Skrevet

...og hvorfor skal dere passe barnet til xen når hun tydeligvis ikke liker hvordan dere har det, og har tenkt å ha det?! Kutt alle bånd, og få henne ut av livet deres :-)

 

link til blogg?

  • 2 uker senere...
Skrevet

hei alle,og takk for svar. beklager, er ny her ennu :) skal se om jeg får klart å legge til linken til min blogg. ikke mye der :P

men , uansett, exn til typen er fortsatt en pest og en plage, spør hvorfor har jeg ikke mine barn?? og mener at jeg truet hennes 7 år gml sønn!! ja jøsssssss. jeg bare setter grenser , mn han hører aldri. sist han var her, så bestemte han seg for å irritere vettet av meg :( jeg vet at mange kan trasse ,men han er som sin mor.... vi prøver alt men til ingen nytte. uansett, jeg sleit veldig med å få han til å roe seg når jeg var her m typen, men neida.. jaja. da fikk jeg nok. og gikk

. uansett, hans mor fikk klar beskjed om å hold kjeft om meg fra nå av. jeg har aldri møtt en slik dame. som lar sine barn vase rund alene ute, og lar de smule i soffan m matn sin osv. og påstår at hun kan alt om barn , sier til typen min at han er sånn å sånn, HUN ER JO GAL!!!!! LOL

har så lyst å rop å hyl til ho! om hvor dum hun egentlig er!!!! osv.

jaja. men jeg hever meg over ddet, så får hun sitte å tro at hun er super ekspert til alt :). blir så steike stressa... uhhhhh, nå skal jeg køye, ha en fin dag alle :) link seinere :)

Skrevet

Ja, for du framstår jo som et rolig, avbalansert og voksent menneske.

 

"Hun er jo gal! LOL" Den tok kaka..

 

Jeg håper ikke du er mye over 20..

Skrevet

takk, tAKK .den tok kaka. jaja. si hva du vil. jeg er bare her for å lese innlegg, osv, bli kjent m folk og klage her så mye jeg vil og nei jeg er ikke litt over 20!!!. man må få lov å uttrykke seg selv som man vil.uten slike kommentarer

Skrevet

jeg sier hva jeg vil, når jeg enten skriver her eller i en blogg/ dagbok.osv. men ellers så er jeg GANSKE rolig. jeg går ikke rundt å kjefter å smeller til folk eller andre ting. enn du da,? er DU så mye bedre kanskje???? hmm

Skrevet

Hvorfor i guds navn og rike har dere så tett kontakt med exn hans??? Passe barna hennes??

 

Hvis min manns ex hadde stilt på døren og bedt meg passe barna hennes hadde jeg ledd og lukket døren.... Be din mann kutte henne ut av livet deres!

Skrevet

jeg har ikke kontakt med henne, jeg syns hun er en drittkjerring og det vet hun. men loven er jo slik at typen må ha sin sønn hver 14 dag desverre. og hver gang hun maser om det, så starter hun med andre ting.. men men, hver gang hun smeller med kjeften over telefonen, så ber jeg henne kutte ut med dette tullet å bli voksen osv. mn va kan man gjøre egentlig?? anmelde henne?? klappe til henne?? la vær å ta ansvar for sin sønn?? hmmmm da trur jeg at hun ringer barnevernet og gjør livet vårt rimelig surt desverre. men, slik som det er nå, så prøver jeg å konsentrere me om mitt liv :) og den lille spiren i meg :)

Skrevet

Oj, oj, du høyres ut som ei sympatisk stemor....

 

Skrevet

åæææ, jeg er jo skikkelig usympatisk, osv osv. ja jøss... sluttå skriv dritt tilbake om dere,(noen her) ikke tåler å lese slikt. bare la vær. gå vidre til neste klage eller forum! er ganske grei stemor. sliter meg selv ut for ungen, og han hører på meg til slutt :P har aldri vært slem med den gutten nei. skriver ikke mere nu, så bare å svare frekt tilbake eller komme med kloke ord eller noe. men nå, er det nok fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...