Gå til innhold

Han er ikke interessert i magen min!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min er ikke interessert i magen min. Han tar sjelden på den, kun når jeg oppfordrer han til det. "kjenn her da" , "nå hikker hun, kjenn her". Osv... Er han normal? Hehe. Hva opplever dere?

Nå skal det sies at vi har et supert forhold ellers, vi har en sønn fra før som han er utrolig flink med, og han ønsker seg virkelig dette barnet i magen. Kanskje han bare ikke føler han har noe forhold til babyen i magen, så lenge den er INNI magen?

Husker ikke helt fra sist svangerskap, men tror han tok litt mer på magen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her også, jeg tenkte det akkurat sånn når ungen først begynte å sparke men fant fort ut at det ikke kommer til å bli sånn. Min samboer tar bare på magen når han blir oppfordret til det. Men jeg har ikke brydd så mye om det siden han ikke har det samme forholdet til ungen som jeg har. Jeg kjenner jo hver bevegelse som er i magen og får dermed en helt annen forhold til ungen. Men han spør meg hver dag om hvordan det går med ungen og om jeg har bra form. Han bryr seg og det holder for meg, han trenger ikke kjenne på magen hele tiden for å bevise at han bryr seg.

 

Mannen din har nok sin måte å vise at han bryr seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærsten min var veldig sånn i begynnelsen,og det syns jeg var tøft. Først nå de 2 siste mnd hvor jr. har sparket og dyttet så hardt at han nesten har sprekt magen min, da har han vist interesse for magen.

Jeg tror ikke de helt skjønner at de 9 mnd vi går med magen er minst like viktige som etter at barnet har kommet ut.

Men det ligger nok litt i det du sier med at så lenge baby'n er inni magen er den ikke like "spennende" som når den kommer ut.

Det kan jo også være at siden dere har barn fra før av så har han opplevd det en gang før og ikke like spennende som første gang!

ikke vet jeg hva han tenker men du skal vite at du IKKE er alene...

 

Det er ikke så lenge igjen nå da , en liten trøst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min viser mest interesse for magen ved å spørre om hvordan dagen min har vært når han kommer hjem fra jobb. For da vet han at han får sammendrag, og kontinuerlig oppdatering resten av dagen/kvelden:) Og så gir han magen litt oppmerksomhet før han køyer (prater litt og stryker på), jeg klarer ikke å legge meg ved 23tida, så...

 

Idag var vi på UL, og han sa det var såååå godt å SE jenta der inne, at det ble mer virkelig og reelt:) Han har jo kjent og sett sparkingen mange ganger, men tror han hadde veeeeldig godt av UL'en i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at vi er flere :) Var til og begynne fornærmet fordi han ikke viste nok intersse for å kjenne etter sparkene. Nå går det bedre, har prøvd å tenke som dere sier, at det er nok ikke så lett å få samme forhold til magen som vi har, som kjenner alle spark og bevegelser. Når det er sagt så er han veldig omsorgsfull og passer på at jeg tar det med ro så lille i magen også skal ha det bra. Og på kvelden eller morgen prater han med lille i magen. Og han gleder seg veldig til å bli pappa :)

 

Var bare godt å høre at det er "normalt", har lest her om at noen er veldig intresert i å kjenne etter spark :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt først...jeg kan vel ikke klage på mangel på interesse fra hans side, så egentlig er det jo litt feil tråd og svare på.

 

MEN...Mannen min har det med å være veldig interessert i magen min når det passer dårligst for meg. For eksempel kan han finne ut at det er veldig viktig å ha en lang samtale med magen når jeg følger veldig med på en film vi ser (og ikke vil bli distrahert av prat og skjeggstubber mot magen).

 

I går var han forresten litt søt. Ved leggetid lå vi i sengen vår sammen og han holdt rundt meg med hendene på magen min. Så kommer det fra mannen "Tenk om jeg ikke liker å klemme deg lenger når magen din blir borte?".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...