Gå til innhold

Mener dere også at barna deres er de peneste i hele verden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.. Jeg lovte meg selv å ikke bli en sånn mor, men når jeg ser bilder av babyen min sammen med andre, så syns jeg bare at min er den peneste i hele denne vide, store verden! :P

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Gutten min er faktisk den fineste i hele verden ja, hehe ;-) Han er en skikkelig kjekkas.

Skrevet

Min er også den peneste i verden;) Men jeg ser at andre er pene også

Skrevet

For noe tull, MIN gutt er fineste! Ettåring med nydelig halvlangt hår, pene trekk, magiske øyne og et svimlende vakkert smil. Synes ingen kan måle seg. Hehe. Og jeg skulle absolutt ikke bli en sånn mor! Men er det ikke utad heller da ;) Men må si at jeg har en venninne som har en sønn på to som er helt vidundelig vakker, så jeg klarer å se andre barne-skjønnheter også. Jeg er ikke sååå innadfokusert. ;)

Skrevet

Ikke en gang Suri...datteren til Tom Cruise slår mine barn. Det sier jo sitt ;-)

Skrevet

Kan jeg ikke forstå. Jeg ser mange mindre pene barn rundt omkring. Mine er selvsagt ikke blant dem.

Skrevet

For meg er de de aller vakreste i hele verden, men jeg er i stand til å se at de egentlig, rent objektivt sett, ikke skiller seg veldig ut fra andre barn. Jeg synes også at min gamle bestemor på snart 90 år er nydelig. Objektivt sett er hun liten, trillrund og skrukkete, men i mine øyne er rynkene hennes vakrere enn all verdens ferskenhud. Skjønnhet skyldes kjærlighet, og all den godheten man vet bor i et annet menneske må nødvendigvis gjøre den personen vakker.

Skrevet

dere skjønner vel at det er fordi dere kjenner barnet deres at dere synes dette?de betyr noe spesielt for dere fordi de er deres,du har sette det same ansiktet i x antall måneder,blitt vant til å else vesnet som eier det og da blir det automatisk at du synes det er vakrest i verden.

Skrevet

jeg syns min eldste sønn er helt ualminnelig pen... får kommentarer på at han er spesielt pen veldig ofte også...

min yngste sønn er like vakker i mine øyne, får også kommentarer på at han er pen, men han er nok ikke så pen som min eldste sønn i andres øyne..

Men at mine barn er verdens vakreste vil jeg vel ikke si de er... jeg ser mange pene barn til stadighet, noen like pene som mine og noen penere...

Men for meg er mine barn helt spesielle uansett, ville ikke byttet de med andre for alt i verden:)

Skrevet

Takk for den oppklaringen, 13:14 ;-D

Skrevet

Jeg mener også det om min sønn...

Han er den peneste lille gutten i hele verden! Og jeg tror at lillesøster kommer til å bli like søt og pen og god som han er <3

Skrevet

jo,men noen må få det inn med teskje noen ganger!:)

Skrevet

anonym 13:14

Takk for oppklaringen ja, jeg skjønte nemlig ikke det:) Alle mødre er jo så dumme så da er det godt det er noen som kan forklare oss virkeligheten hehe...:))))

Skrevet

Selvfølgelig. Og så synes jeg ofte at andres barn er litt mindre pene, for ikke å si stygge...

Skrevet

Da jeg fikk min eldste, husker jeg at jeg syntes synd på de andre på rommet, som ikke hadde fått så fine babyer som min... Helt seriøst!

Jeg må le av det nå, for jeg forstår jo at de aller, aller fleste mammaer blir stormforelsket i akkurat sin baby, og synes det er den vakreste i verden.

Har tre barn, og synes at de er veldig flott unger, alle tre. Og for _meg_ er de verdens vakreste.

Skrevet

Nei det synes jeg faktisk ikke.

Har aldri tenkt over om han er pen eller ikke. Faktisk så tenker jeg aldri på om barn jeg møter er pene eller ikke, ikke min egen sønn heller.

Skjønner ikke hvorfor det er så viktig at alle barn skal være pene/søte? Det er helt uinteressant mener jeg.

Skrevet

Forstår vel ikke helt hvorfor du føler behov for å være spydig, 13.24. Jeg forklarer hvordan jeg føler det, hva det er at barna mine er de vakreste for akkurat meg. Har tidligere sett innlegg der spørsmålet var om folk helt ærlig trodde barna deres hadde vunnet en skjønnhetskonkurranse, og et stort flertall svarte ja. Jeg tror ikke nødvendigvis mine barn ville ha gått av med seieren i en objektiv jury, men for meg er de verdens vakreste.

13.14

Skrevet

Selvfølgelig!!!!

Hva slags mor hadde jeg ellers vært?

jeg har verdens skjønneste og peneste jente og verdens skjønneste og herligeste gutt.

begge to er verdens beste unger og jeg elsker begge to over alt på jord :)

Nå får jeg snart en til verdens beste, peneste søteste skjønneste jente (?) som jeg også kommer til å elske over alt på denne jord.

og alle tre kommer til å være best i hele verden - helt objektivt sett - hehe ;)

Det er absolutt ikke overdrivelse eller en klisjé, men slik ting bare må være for at vi mødre skal passe godt på barna våreog sørge for at de vokser opp og er der for å bringe neste generasjon videre :)

je ser også at andre barn er søte og pene, men ingen slår mine egne ;)

Skrevet

Nei, egentlig ser de ganske vanlige ut. Når jeg sier det til min mann blir han sur, for han er slettes ikke enig!

Skrevet

Ja, hva slags mor hadde du ellers vært? En som ikke mener at utseendet er viktig for hvorvidt et menneske er verdt å elske, kanskje?

Skrevet

Ja, helt klart :)

Synes f.eks at andre sine babyer kan se helt rar ut.. For ingen blir jo noengang like fin som vår baby.

Føler meg helt rar når jeg skriver dette, for jeg elsker babyer og synes de er helskjønne. Og sier ikke til noen at jeg synes babyen deres ser rar eller lite pen ut, men kan tenke det inni meg.

Må være et merkelig mamma-gen som har kicket inn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...