Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 for en tid siden mottok jeg 4anonyme brev...3var sendt via posten mens d siste var bare dumpet oppi postkassa..de er håndskrevne og inneholder masse "dritt"om meg alt fra hvordan jeg har oppført meg til hvordan jeg opdrar ungene mine,at de bare gråter osv,denne personen skriver som han/hun ommgårs meg til daglig..i denne perioden var jeg i ett samlivsbrudd,der jeg kort tid etter innledet ett forhold til en mann som nylig hadde gått fra kona si..i brevene står de også mye detaljert info om denne mannen,(som jeg nå er sammboer med)ting som ikke alle vet liksom.jeg mistenkte fra dag en att eksen hans sto bak dette,etter mange svalgte kameler og de siste brevet hadde dumpet i posten klikket de for meg,jeg skrev en kort saklig melding til eksen om at hun burse søke hjelp på annet vis enn gjennom brev til meg..sa at jeg kom til å gå til politiet hvis dette ikke stoppet..hun ble overasket og ante ingenting om dette,men ville da gå til politiet først for å si hun var uskyldig..d rare er etter dette ble d helt slutt på brevene.min samboer har slått seg til ro med dette,han er også helt sikker på at det er henne som har skrevet de brevene..jeg på min side har ikke helt lakt d bak meg,leser brevene en gang i blant,derriblant i dag..derfor jeg skriver nå for å få luftet ut litt..er jo ett drastisk skritt å gå til politiet også..å hva kan de gjøre med de..noen som vett?er vel antagelig finngeravtrykk siden brevet er håndskrevet..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Så lenge du ikke har blitt truet på livet, vil jeg anta at politiet ikke kommer til å gjøre så veldig mye med saken.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Hvis det har stoppet nå så ville jeg ikke brukt så mye energi på det... Er jo godt mulig at det var eksen til samboeren sin som gjorde det... Mange gjør lite gjennomtenkte og dumme ting når de er iferd med å bli forlatt/har kjærlighetssorg. Siden det nå har stoppet og du lever sammen med den mannen du vil ha, så skjønner jeg ikke poenget med å rippe opp i det brevene.. Kast dem i ovnen og glem hele saken Kan ikke være bitter for sånt i all evighet, kommer ikke no godt ut av det
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Kast brevene og glem hele greia. Siden det er en eks trenger dere vel ikke ha noe med henne å gjøre? Bare overse henne, så går hun nok lei trakasseringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå