Gå til innhold

grå hår...noen andre??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg finner bare fler og fler..har veldig mørkt hår..men grøss og gru..det var tidlig syns jeg..er bare 25:/ noen andre? gode råd mottas med takk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei har åsså fått grå hår men er litt gamlere en deg da 33 år men synes det eer tidlig, jeg men de sier at hvis foreldre ble tidlig grå blir vi også å det er iallfall tillfelle for min del:)) takk gud for hårfargene sier jeg:))

Skrevet

uff ja har farget de en en gang nå..men fant ett nytt grått i dag...grrr:/ ja,ja...får bare leve med d,er jo ikke de verste som kan skje da.

Skrevet

Fikk noen få grå hår når jeg gikk gravid med førstemann, da var jeg 27 år. Mange venninner både med og uten barn som har blitt litt smågrå - og de er fra 25 og oppover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...