Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Har mistet den svangerskapslappen man får, der all info fra kontroller og om en selv står. Går det an å få en ny fra legen med all den gamle infoen. Eller står jeg uten noe som helst no? Har termin om noen dager :/
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Tror legen beholder en kopi av denne hos seg, min gjør iallefall det, så kanskje han bare kan ta en kopi av sitt eksemplar som du kan få. Mulig det ikke er alle leger som gjør det, men kan jo høre med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå