Gå til innhold

Noen her som har greie på astroligi?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er løve, men er en veldig sjenert og usikker person. Mye som ikke passer med stjernetegne mitt i det hele tatt. Hadde vært interessant å funnet ut mer omkring dette. Noen tips om hvor jeg kan søke på nettet, eller bøker som er bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mye mer enn "stjernetegnet" som spiller inn. (Det kalles egentlig soltegnet, og betyr at solen stod i Løven da du ble født - slik saken jo er for hundrevis av millioner andre. Ikke særlig rart at VG sitt ukeshoroskop er temmelig lite relevant, for ikke å si lite.)

 

Astrologien bruker mer eller mindre alle kjente himmellegemer og flere forskjellige utregninger i et fødselskart. De tre som spiller mest inn på den personen vi er i det daglige og bevisste er sola, månen og ascendanten. Ascendanten er et annet ord for den delen av horisonten som stiger opp (to ascend) i fødselsøyeblikket. En slurvete astrologisk snar-analyse vil kunne si litt generelt om hva slags førsteinntrykk man gir og hva slags person man er ut fra opplysninger om hvilke tegn disse tre stod i ved fødselen.

 

En grundig analyse av et fødselskart er ekstremt tidkrevende og krever timesvis med studier og tolkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en Tvilling med Løven som ascendant og Skorpionen i solen.. Kan du tro jeg er en ufyselig selvopptatt og blærete person eller, og dobbelt opp av alt fordi jeg er tvilling.. :)

 

En Løve er ikke alltid en Løve, man må se på andre ting også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En løve som ikke har fått leve ut sin dominerende side som liten, eller som har hatt en vanskelig oppvekst vil bli innesluttede.

 

- Men så vil jo de adre stjernetegnene som har hatt en vanskelig oppvekst også stå i fare for å bli det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...