Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Hvor gamle var dere? HVor mange barn hadde dere? Har dere angret? Jeg lurer på å gjøre det, men kjenner jeg er litt usikker. Vi har sagt at vi ikke skal ha flere barn. Vi har tre nå. Jeg er 30 år. Jeg vet at vi sannsynligvis nesten helt sikkert ikke kommer til å ombestemme oss om å få flere barn. Jeg blir så syk gjennom hele graviditeten, og legene fraråder meg å bli gravid igjen, med fare for både meg og baby... Samtidig kjenner jeg at det blir så endelig ved en sterilisering, tenk om jeg angrer...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg fikk tilbudet om sterilisering nå, siden jeg skal ta mitt andre ks. De sa det var rutine og spørre da, slik at de kan gjøre det i forbindelse med snittet. Er selv 30, og har egentlig ikke planer om flere barn etter denne. Men jeg klarte ikke å bestemme meg, følte liksom at det ble litt stressende å få spørsmålet. Jeg kunne jo egentlig bare ha gjort det nå, men føler at siden jeg ble så usikker og ikke klarte å ta avgjørelsen burde jeg vente. Så takket nei. Det burde liksom føles riktig, og selv om jeg er ganske sikker på at vi ikke skal ha fler, har jeg den lille tanken i bakhodet om at det blir så endelig. Og tenk om, hvis om og kanskje osv surrer rundt.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 ja, jeg. 40 år, og steriliserte meg når jeg fikk nr. 4 med keisersnitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå