Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Til liten baby. Når man bruker lammeskinn oppå madrassen i vognbagen, hva bruker dere da mellom skinnet og baby? Har man alltid vognpose, bruker man laken over lammeskinnet? Merker at jeg ikke har helt snøring på dette her
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg legger babyen rett på skinnet. Er det kaldt bruker jeg pose, ellers dyne evt med teppe over.. Men jeg har lammeskinnspose, og da tar jeg ut lammeskinnet i bunn. Bruker ikke både lammeskinn og lammeskinnspose liksom.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Bruker ett lite teppe mellom skinnet og baby, og dyne over. Også vognpose om det er veldig kaldt.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Barnet mitt ligger rett på lammeskinnet,men en liten gulpeklut under hodet. Over seg har han ullteppe,dyne eller begge deler, avhengig av temperatur. Snart skifter vi til voksipose,da bruker vi ikke lammeskinnet og teppe/dyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå