Gå til innhold

Ordinær UL


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 13+3 og lurer på når sånn ca jeg kan forvente at det kommer brev med dato for den ordinære UL`en? Var på første kontroll hos legen da jeg var 8 uker på vei..

Er så spent :D

 

Er takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du var på kontroll i uke 8, burde vel egentlig innkallingen ha kommet til nå. Så lang tid skal det da ikke ta fra legen sender inn papirene dine til de sender ut time. Ville ringt legen for å spørre om han har husket å bestille time, min lege glemte det med to av ungene mine, så jeg måtte minne ham på det.

Skrevet

Ja, han hadde selvfølgelig glemt meg :/

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...