Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg er i dag 13+3 og lurer på når sånn ca jeg kan forvente at det kommer brev med dato for den ordinære UL`en? Var på første kontroll hos legen da jeg var 8 uker på vei.. Er så spent Er takknemlig for svar!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Om du var på kontroll i uke 8, burde vel egentlig innkallingen ha kommet til nå. Så lang tid skal det da ikke ta fra legen sender inn papirene dine til de sender ut time. Ville ringt legen for å spørre om han har husket å bestille time, min lege glemte det med to av ungene mine, så jeg måtte minne ham på det.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Ja, han hadde selvfølgelig glemt meg :/ HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå