Gå til innhold

det er fantastisk..


Anbefalte innlegg

Skrevet

..å få höre at mannen syns at en som har lagt på seg 15 kg, er födeklar, kjenner seg helt pyton om dagen, sutrer og har vondt OVERALT er verdens vakreste..

 

jeg tror at jeg har verdens beste mann! heeelt objektivt sagt :)))))

gjorde dagen min litt bedre til tross for alle plagene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, det gjør godt å høre!

Min mann er også slik - han vet virkelig når jeg trenger å høre det!

Skrevet

Sånn er mannen min også. Så deilig :)

Skrevet

Jeg og har en sånn mann! Helt supert!

Bare et par dager igjen å jobbe, så starter permisjonen også. De på jobben sier hele tiden at jeg ser fantastisk bra ut også! Litt vanskelig å tro på når man føler seg som en dass, men det hjelper jo litt likevel.. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...