Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg så ikke helt i begynnelsen av den episoden som gikk nå... Hva var grunnen til at de har gått fra hverandre? Hva hadde han gjort? Var han utro? Sa hun noe om det?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Han var visst utro. Men han nekta for det selv da. Men han har jo oppført seg på en måte som ikke er akseptabelt når man er gift. Pluss at han det virket litt som han ble litt lei hele livet som pappa til 8.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Ok, ja jeg skjønner ihvertfall at han ble lei HENNEhu er jo aldri hyggelig mot han, snakker til han som om han var et barn og bare kritiserer alt han gjør.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Likevel så er det ikke noen "god" grunn til å være utro!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Nei nei nei, absolutt ikke god grunn til å være utro altså, mente ikke det, finnes INGEN gode grunner til å være utro. Men god nok grunn til å gå fra henne kanskje?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Oh lord!! Satt hun igjen med alle 8? Sykt at man har tid til å være utro med så mange barn...hahaha! Selv om jeg har TENKT tanken innimellom (bare lekt med tanken) tror jeg aldri jeg hadde hatt tid til det som 2 barns mor... Det JEG reagerer på, er at han plutselig ble litt "lei" av å være 8barns pappa! HALLO! Så da stikker man halen mellom beina og stikker? Smart!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #8 Skrevet 12. oktober 2010 Å nei!! Jeg gikk glipp av dagens episode! :-( Fikk man se at de flyttet fra hverandre altså?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #9 Skrevet 12. oktober 2010 skjønner ikke hvordan han har fått tid til det jeg.. men når det er sagt, så syns jeg hun virket mye lykkeligere nå etter de var gått fra hverandre enn før... mye blidere.... (og ikke kom å fortell meg at dere ikke hadde vært like stresset som 8 barnsmor med en far som helst bare vil leke med ungene... og ikke akkurat fremstår som en autoritets person.... jeg hadde klikket på han...)
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 12. oktober 2010 #10 Skrevet 12. oktober 2010 Når en har 8 barn, og hele 6 stk i på samme alder så skal det vel ekstremt mye til for å være smørblid konstant, og ikke minst klare å bevare forholdet? Kan ikke si jeg ble så overrasket over at de gikk fra hverandre, men at han kunne være så simpel som å være utro pga at han var LEI, det skjønner jeg bare ikke! Tror ikke forholdet hadde overlevd det hektiske livet uansett jeg da.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #11 Skrevet 12. oktober 2010 Syns dama er noe streng også, men jeg regner med at hun må det. For de fleste menn jeg vet av trenger en streng kvinnehånd på skuldra for å få ting gjort, og når man har 8! barn trenger nok hun å være ekstra streng mot ham. Har sett at han er litt lat og ofte trenger et spark bak og hvis han ikke får klare beskjeder om hva han skal gjøre så virrer han rundt og klær seg i hodet. Min mor skulle gått i lære hos henne, kanskje hadde hun lært å sparke min far så hardt i ræva at han klom seg opp av sofan og tenkte mer på oss barna. Selv om jeg reagerer på at hun er streng liker jeg henne godt, og er ofte enig i meningene hennes og har alltid syntes at mannen har virket litt kort og noe lat. Syns den dama har ben i nesa og hun setter barna før seg selv.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #12 Skrevet 12. oktober 2010 Visste dere ikke om alt dette? -old news. http://en.wikipedia.org/wiki/Kate_Plus_8
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #13 Skrevet 12. oktober 2010 Ja, det er jo old news. Men Jeg har noen kommentarer. Jeg synes hun er har vært helt forferdelig med ham. Hun ydmyket ham hele tiden foran kamera. Hvis rollene hadde vært byttet, hadde vi sagt at han var en psykopat og at hun måtte komme seg ut av det. "Ikke RART hun trengte oppmerksomhet fra andre menn slik hun ble behandlet hjemme". Jeg tenker det om ham. Ikke så rart å havne i en annen kvinnes favn når konen din ikke gjør annet enn å hakke på deg og faktisk ydmyke deg foran kamera. Og nei, jeg er ikke mann. John virker i de siste episodene helt reaksjonsløs og tiltaksløs. Men hvis man ser opptak fra tidligere år, var han ikke sånn. Da var det mye mer smil i ansiktet. Jeg tror han ble nedpsyket og deprimert. Moralsk sett er det lett å si at det ikke finnes noen unnskyldning for utroskap, og jeg er i prinsippet enig i det, men alt er ikke svart hvitt her i livet, og vi er alle feilbarlige. Jeg synes hennes behandling av ham er langt verre enn hans utroskap.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #14 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg synes også at hun har behandlet han kjempedårlig. hakker på alt han gjør, feil sko til unga, kler på dem feil, ikke sitt der å kle på dem, sitt der. ikke si sånn, du puster for høyt, du uttaler det ordet feil osv osv. stakkars mann. Det er nok tøfft å ha så mange barn, men man kan ikke behandle mannen sin sånn uansett!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #15 Skrevet 12. oktober 2010 ikke glem at TV-selskapet klipper og limer som de vil for å lage bra TV,så det kan godt tenkes at hun ikke er så sur og sinna hele tiden,men det ser bare slik ut fordi de lager det slik! ikke se dere blind på TV.det er ikke realiteten!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #16 Skrevet 12. oktober 2010 Spiller ikke noen rolle om hun ikke gjør det HELE TIDEN. Hun gjør det helt tydelig nok ganger til at det overhodet ikke er akseptabelt. Og nettopp det at det er foran kamera gjør det hele faktisk enda verre.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #17 Skrevet 12. oktober 2010 Kate has also been accused of having a personal relationship with one of her bodyguards.... Så er ikke sikkert hun er så veldig uskyldig hun heller :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå