Zitro Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 ... uten at jeg brekker og nesten kaster opp??? HAAAAATER nesespray så intenst, men må gå på en kortisonspray fast daglig fra nå av...
Elle melle deg fortelle Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Vet ikke om det er noe spesielt triks jeg... Jeg har ikke hatt problemer med vanlig nesespray, men jeg slet med kortisonsprayen jeg måtte gå på. Lykke til:p
Zitro Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2010 Blæh.... nå blir det bare enda værre hvis kortison-nesespray virkelig er enda værre enn vanlig nesespray. Klarer ikke saltvanns-spray engang jeg uten å måtte stå klar ved doen... :-(
Elle melle deg fortelle Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Er jo ikke sikkert du synes det er værre selv om jeg gjør det da;-) Syntes det var noe med lukta på den kortisonen som gjorde det værre. Men om du klemmer igjen nesa så kanskje du ikke kjenner den hvertfall.. Hehe.. Det kommer jo egentlig litt an på hva som gjør at du sliter sånn med å ta nesesprayen da:-)
♡ A & E ♡ Skrevet 12. oktober 2010 #5 Skrevet 12. oktober 2010 Er det smaken kan du kanskje ha tyggis eller sukker i munnen samtidig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå