Gå til innhold

Dere som er forlovet eller gift,hvilken ring har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gult gull,hvitt gull,sølv?

Glatte,mønster,smale,brede?

Det er jo så sinnsykt mye og velge i.

Vi hadde ganske smale forlovelsesringer i gult gull,nå tenker vi på og gifte oss,og har lyst på noe helt annet.

Hvitt gull,ganske brede,og med en liten diamat på min.

Men så føler jeg det er mer klassisk med gult gull.. Vanskelig.

Hva står det inni ringene deres?

Hilsen meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en alliansering som forlovelsesring. Hvitt gull med 3 diamanter i ;)

Når vi gifter oss skal vi ha hver vår ring, også hvitt gull. Begge skal ha diamanter i og på innsiden skal det stå: JA... våre initialer og kanskje en tekst ;)

Skrevet

Vi er forlovet og har ringer i gult gull med litt "dekor" på. De er ikke så veldig pene eller fancy, men vi skal ha nye når vi gifter oss. Liker egentlig hvitt gull best, så kanskje det blir det i gifteringene, vil ikke ha diamant på, jeg er liksom ikke typen til å ha noe glitrende på fingeren.. :)

Inni ringene står det Evig din XXXX, i gifteringene vet jeg ikke helt hva vi skal få inngravert.. :)

Skrevet

Vi hadde enkle gullringer som vi kjøpte i en liten gullsmed i utlandet der vi giftet oss. Mannen mistet sin, så nå har vi noen ganske brede sølvringer med runetegn(jeg har fremdeles min,da:).(gadd rett og slett ikke bruke masse penger på nye gullringer)

Inni står det "Sjelefrender"

Skrevet

Vi hadde en del arvegull, det lå bare i en skuff. Så vi smeltet det om til brede,glatte gullringer. Er forlovet, men skal ha dem som giftering og :)

Skrevet

Gult gull, brede. Bruker de samme ringene nå som gift som vi gjorde da vi var forlovet. Står "Din *navn* *forlovelsesdato* *bryllupsdato*"

Skrevet

Jeg har alliansering fra før, den fikk jeg med mamma da jeg fikk min førstefødte (den går i arv), så da samboeren min fridde hadde han valgt en helt enkel ring i hvitt gull. 4,5 mm bred, og bare helt nydelig:)

Skrevet

Inni ringene står det forresten "Carpe Diem" og initialene våres med ett liggende 8-tall mellom som står for evigheten.<3

Skrevet

Vi er gift, men bruker samme ringene som da vi var forlovet. hvitt gull med gult gullkant og mønster fra Snorre serien, ganske brede. inni har vi datoene for forlovelse og bryllup samt et hjerte og et evighetstegn

Skrevet

smale gullringer hvor navnet tl ektepartneren står ingravert sammen med forlovelses og bryllups dagen

Skrevet

Glatte gullringer, ikke så brede. Samme ringer som da vi forlovet oss. Før bryllupet fikk vi de pusset opp, så de ble blanke og fine. Inngravert står Din xxx, dato for forlovelse, et lite hjerte, dato for giftermål.

Veldig fornøyd med løsningen :-)

Skrevet

jeg har en ca 4 mm bred hvitt gulls ring, men tre diamanter på tvers av ringen... veldig enkel.. hans ring er helt glatt. i ringen står det dein for evid og dato for forlovelse og bryllup.

Skrevet

Jeg fikk alliansering i hvitt gull med diamanter da han fridde, og da vi giftet oss hadde vi begge klassiske, glatte ringer i gult gull. Vi ville at det ikke skulle være noen tvil om at det er gifteringer :-) Mange ringer ser ut som helt vanlige ringer.

Inni er det gravert Din *navn, dato*

Skrevet

Gult gull. Jeg har spennring med diamant. Han har uten sten. Flat på overflaten av ringen så den ser litt "kantete" ut. Husker ikke hvor mange mm den er, men en 4-5 mm bred.

Skrevet

Jeg har en alliansering med en diamant til forlovelsesring. Det står ingentig inni den.

Vi har forskjellig giftering. Mannen min har enveldig bred ring i huldresølv. Det er ikke noe mønster på den. Jeg har en hamret ring i hvitt gull. Vi hadde ikke lyst på masse mønster. I lendgen slites det bort. Jeg valgte en hamret ring for jeg ville ikke at den skulle være helt glatt. Det står foreløpig ikke noe inni gifteringene heller. Vi har vært gift i 4mnd og fortsatt ikke funnet noe som tiltaler oss av tekst til ringene

Skrevet

Vi har metallringer, og er kjempefornøyde. Skal ha de samme når vi gifter oss, eller en annen i samme serie. De er halvbrede.

Skrevet

Vi har litt brede, glatte ringer i gult gull. Jeg bruker kun gult gull ellers også, syns det er finest. Inni står det Din xxxx og forlovelsesdatoen. Brukte de samme da vi giftet oss og har ikke skrevet inn noe nytt :)

Skrevet

Vi har ringer i massiv platina fra Tiffanys. Min forlovelsesring er den klassiske Tiffanysettingen med diamant på 1.52. Gifteringen min er Lucinda Weddingband smal og hans ring er Lucinda 6 mm med en liten diamant. Den er skikkelig tung og mandig. Fordelen med platina er at det ikke slites ned eller må pusses. Hvitt gull er en legering som blir gult og slites av.

Inni forlovelsesringen er det gravert et hjerte. I gifteringene er det et hjerte og hverandres navn.

Du kan titte på ringene her http://nl.tiffany.com/Engagement/Item.aspx?GroupSKU=GRP10001#f+0/0/0/0/0/0

Til lykke med forlovelsen!!!!

Skrevet

Jeg har en halv karats enstens ring, som forlovelsesring. Ringen er i 18 Steinen står i klør eller klammer, av platinum, husker ikke hva det heter.

Vi skal ha gifteringer i gult gull. Dette fordi jeg er "høst" i fargekartet. Hadde jeg vært en av dem som skulle hatt kalde farger hadde vi nok gått for platinum. Tror nok at min kjære også er varm i fargene, uten at han har hatt fargeanalyse. Vi skal ha flate ringer, og temmelig brede.

Skrevet

Enkel gullring begge 2 ;) Vi jobbe mye med hendene, så redd for å ødelegge eller miste en ring med mye dilldall på.

Men fikk safir/diamant øreringa hos han i mårragave da ;) Så bruke dem ofte, betyr mye for mæ :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...