Gå til innhold

Hva synes dere om guttenavnet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bastian. Jeg har fallt helt for det og ønsker lillegutt skal ha det navnet, men mannen min er ikke heeelt enig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min heter det og jeg eeeelsker navnet, han er en skikkelig liten Bastian. Mannen min bare lo første gang jeg foreslo det, stakkars barn kan jo ikke kalle han noe sånt. Men etter hvert som jeg begynte å kalle babyen for det, da begynte mannen min også å like det:) Nå er vi veldig glad i navnet begge to, han kunne aldri hete noe annet.

So, go for it!

Skrevet

Synes navnet er fint, men det har noe barnslig over seg og jeg ser ikke for meg en voksen og maskulin mann med det navnet. Husk at din lysblå bylt skal bli en voksen mann og at det er som voksen mesteparten av livet leves:)

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint. Og synes ikke det er noe barnslig navn, kan fint se for meg en voksen tøffing med det navnet.

Skrevet

Jeg har nok tendens til å synes at navn fra Kardemommeby blir litt barnslige. De er veldig kose kose koselige, men ikke navn for en mann. Men det er min smak da:)

Skrevet

Gutten min heter også Bastian, så syntes selvsagt det er kjempe fint! Han passer til navnet sitt=)

Skrevet

Kjenner en kjekk og sjarmerende Bastian (han er vel ca 27 år). Veldig fint navn synes jeg. Han er den eneste jeg har møtt som heter det, men navnet virker alikevel ikke altfor rart og uvanlig.

Skrevet

Jeg synes det er et latterlig navn, men så er det heller ikke min unge det er snakk om.

Skrevet

Jeg har sansen for navn som ikke alle andre har, og syns Bastian var en artig vri :) Søtt og tøft på en gang, og ikke oppbrukt :)

Skrevet

Hadde vi fått en sønn skulle han fått navnet Sebastian, med Bastian som "kjælenavn", så jeg liker definitivt Bastian!

Skrevet

Jeg er nok litt konservativ, så jeg liker Sebastian, det er jo det "ordentlige" navnet. Har dere vurdert det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...