Makko med to små gutter Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Er i uke 26, og hver kveld har jeg en stekt brennende følelse i mellomgulvet. Ellers i ok form. Er det bare "halsbrann"? Hvordan kan jeg vite om det er noe jeg må ta på alvor?
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Hei på deg! Det høres veldig ut som halsbrann, ja - jeg ahr vært svært plaget av det i mine to forrige graviditeter - og vidundermiddelet for meg var Gaviscon. Kjøpes på apoteket - smaker såpe - helt pyton, men hold deg for nesa når du svelger det og vent noen sekunder...det lindrer noe helt fantastisk! Er i uke 14 i dag og kjenner antydninger jeg å...så løp å kjøp - GAVISCON Prøv det først...om det lindrer, så er det halsbrann. Om ikke kan du jo nevne det for lege/jordmor ved neste kontroll? Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå