Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 ? Jeg er rimelig sikker på at det er det, har hatt det før, og vil egentlig bare glemme det og slippe å ta en gu!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Som oftest ikke. Kommer ann på hvor langt man er på vei. Man kan evt få UL for å sjekke om alt er kommet ut, evt om det i det hele tatt har vært en SA.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg mistet i uke 11, fikk aldri tilbud eller spørsmål om GU. Opplevde at helsevesenet var ganske uinteressert. Føler med deg og håper du slipper noen ekstrabelastning!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Da jeg mistet for noen år siden kom det frem at det ikke er(var) noen retningslinjer på dette. Det er helt opp til den legen man snakker med. Jeg dro på legevakten pga spontan abort og at jeg ikke visste hva som var vanlig. Ble sendt på innvendig UL på sykehuset der de kunne se at alt var borte og at kroppen hadde ordnet fint opp av seg selv. Tror det vanligste er at man ikke undersøkes om man ikke har kommet så langt på vei. Synes det er rart som en skrev at hun ikke ble undersøkt ved uke 11. Kjenner en som har opplevd å bli sendt til sykehuset med en gang (prioritert) fordi legen sa at så sent er det veldig mange som trenger hjelp til å få ut alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå