Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Flere som synes hun har tapt seg veldig på blogging? Ikke bare fordi hun oppdaterer noe sjeldent men også at hun nesten utelukkende skriver om barna som er bleiefri, barnehage, syke barn og bursdager. Hun oppdaterer fks aldri om barnefri, shoppingtur med venninner, egenkveld med mannen ol og hun poster heller aldri bilder av seg selv mer...Synd for hun er en veldig sjarmerende jente. Det er ingenting galt i å blogge om barna sine, for all del, det er jo en mammablogg men hadde vært gøy om hun prioriterte litt annet også Tror dere hun har mistet seg selv litt på veien?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Hehe..hvis du leser bloggen hennes så skjønner du nok at hun prioriterer andre ting. Hun har en mann som jobber mye, to små barn og i tillegg studerer hun. Tviler på at hun har så mye tid til alle de spennende tingene du er ute etter.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Alle har tid til kjærlighet med mannen;) Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Trur heller hun lever slik som flest, ting går i bølgedager, ingen lever et "spennende" liv dag ut og dag inn. Noen perioder er man fullt opptatt med spennde ting andre perioder er man rolig. Skulle hun levd et liv som var spennende å lese om hver dag, ville hun blitt utbrent.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 det er en hyggelig blogg, vil du lese om barnefrie helger, fest og fyll kan du vell finne en annen blogg, med en yngre lesegruppe?
Gjest Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Vet godt at blogginga har gått rett Vesth (ironi lenge leve). Ikke det at det ikke skjer ting - bare det at det skjer for mye ting. De siste månedene har mannen jobbet MYE utenbys - har vært mer alene med barna enn jeg har hatt han hjemme. Sånn blir det bare når vi har 2xvannskader, Lånekassepenger som ikke kom når de skulle + 6 ukers praksis på meg, som gjør det begrenset hvor mye jeg får jobbet og tjent penger. Regninger må betales, og snille mannen velger å jobbe rumpa av seg, slik at jeg kan skal slippe å jobbe absolutt alle helger og kvelder. Fest og fyll? Hva er det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå