Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg svippet innom i pausen på 71 grader nord, og ble pinlig berørt på hun enes vegne. Ta med seg kamerateam på bygdefest, og la dem filme seg i den tilstanden der... UFF ! Er den damen helt normal ? Ikke for å være slem, men lurer på ordentlig. Veldig krampeaktig, blir helt stressa av å se på henne...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Jo det var bare for å være slem. Tror IKKE at du seriøst lurer på om hun er normal! Hva mener du da? Du tror hun er syk? at hun har en diagnose? Teit å skrive noe nedlatende om noen og avslutte med "ikke for å være slem". Hvor kul var du på fest når du var 19 år da??
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg tok ikke med meg et kamerateam for å vise det på riksdekkende Tv ihvertfall.. Nei, hun virker helt hyper. Tenkte på Ad/Hd eller noe i den gata...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Hun er alltfor opptatt av og bli stemplet som kjedelig etter at hun fikk barn...Så derfor tar hun helt av! Hun burde nok ha venta noen år før hun fikk barn ja! Tror nok at hun selv tror hhun er dødskul når andre kan se henne drite seg ut på tv dritafull i alltfor små klær... Kanal 5 burde hatt vett nok til og droppe den festivalfestingen hennes...Denne jenta kommer til og angre seg ihjel om noen år..Bare tenk på pontensielle arbeidsgivere og ikke minst kjærester? Hvem vil ha et forhold til henne da? Ingen seriøse normalle menn vil ha ei slik jente som det der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå