Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 er 6 mnd siden jeg fødte en vakker pike, jeg revnet litt og ble sydd. Har enda vondt når sambo og jeg skal ha sex, jeg klarer ikke det uten en salve(bedøver)jeg fikk av gynekologen....flere som har det slikt? gynekologen sat at alt SER bra ut, men han sa at noen må kuttes opp igjen og syes igjen..men det kommer jeg aldri til å gå med på
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 ja jeg hadde det sånn i ett år helt til jeg var på kvinneklinikken og fikk det sjekka, jeg trodde de hadde sydd feil...men så ba hun meg prøve med glidemiddelet Glid en stund...og det gjorde vi og problemet ble løst - så nå er det gøy å ha sex igjen
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Slet i ca ett år jeg også. Brukte ikke glidemiddel, dumt ser jeg i ettertid. Nå etter mange år er alt som før der nede:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Vi slet vi og... Tror jm sydde litt mye :-S Hos oss ble det annerledes når jeg fikk tilbake mensen...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 vi har prøvd med det glidemiddelet, men jeg synes det gjør vondt selv om vi bruker det:S
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 ja vi "dæsjer" på..hehe:P men er like vondt...akkurat som det sliter en plass..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #8 Skrevet 12. oktober 2010 Når ein ikkje har fått att mensen gjer dei manglande hormona at slimhinna i skjeden vert tynn og skjør, slik som for kvinner etter overgangsalderen. Difor er det lurt med glidemiddel dei første mnd etter fødsel. Me brukte Vivag gel frå apoteket.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #9 Skrevet 12. oktober 2010 Har det sånn selv. Glidemiddel, bedøvelseskrem, langt forspill osv. Hjalp ikke å få tilbake mensen. Gyn mente jeg kanskje var sydd litt stramt, men aldri mer om noen skal sy meg i underlivet.. Men: nå ett år etter, er det i ferd med å bli bedre, så det er håp! Man må bare smøre seg med tålmodighet, desverre.. Legen min har dessuten sagt at det er viktig å ha sex, fordi vagina tøyer seg og blir mer elastisk av det. Jeg vet ikke om det stemmer, for alle smertene og mye nattevåk ikke akkurat har gjort at jeg prioriterer sex..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå