Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Får fire venninner på besøk på onsdag ettermiddag/ kveld. Men hva skal jeg servere?? Ikke så voldsomt og dyrt, jeg er nemlig ganske blakk og ikke så god kokk...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Taco er jo lett og ikke minst godt. Bytt gjerne ut kjøttdeigen med kyllingstrimler eller biffstrimler, masse god salat, rømme, løk, dressing, ost og lefser eller nacho. Ellers så er pitapizza lettvint og godt. Du trenger pitabrød, pizzasaus, ost og masse snacks og ha på. F.eks biffstrimler, kyllingstrimler, peperoni, rødløk, hvitløk, løk, paprika, mais, bacon osv. Det som er kjekt med pitapizza er at man kan kjøpe inn litt forskjellig indigrenser så kan gjestene sette sammen sin egen gode smak. Er bare 12 min i ovnen så er de ferdige. Husk at tilbehøret (kjøttet) skal være oppå osten så steker det seg selv i ovnen
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Bakt potet med bacon, mais, smør og rømme;) NAM!!! Lasagne Hjemmelagede hamburgere med ovnsbakte potetbåter med havsalt, olje og hvitløk. Kjøp et par pakker med den billige kjøttdeigen på rema 1000 oggrove hamburgerbrød kna kjøttdeigen med salt og pepper (du kan lage taco burgere med og tilsette tacokrydder). Form store kjøttkaker og stek til de er gjennomstekte. Server med div salat, rømme, dressing, tomat, agurk, mais..Det dere liker av salat og server med hjemmelagede potetbåter med havsalt og hvitløk. Detter er kanllgodt og kjempeenkelt og tar heller ikke noe særlig med tid max 30 min;)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 I bakt potet så er det godt med kryddersmør med paprika, det er vel synnøve finden som har den, og den er knall god Mye bedre enn vanlig smør-
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Gryterett:-) Du kan kjøpe Firstprice hvitløksbaguetter ved siden av:-) Og så er det godt med salat til:-) Ikke alt for dyrt og lett og raskt å lage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå