Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Om dere bodde i tomannsbolig og dere visste naboen hadde små barn (men dere selv hadde store barn) hadde dere banket og drillet på kvelden? Når synes dere grensen går?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg ville ikke bråket bevisst på kvelden. Det er noe jeg sluttet å gjøre etter jeg fikk barn selv, og hadde bråkete naboer(i blokk). Nå prøver jeg å ikke bråke uansett, selv om det bor ei jente på 20 under oss. Over oss derimot, bor ei jente som er ett år eldre enn barnet mitt og de tenker tydeligvis ikke over at det er noen under...Barnet dems er fortsatt oppe nå, og hopper hoppetau eller gud vet hva der oppe, mens barnet mitt har sovet over en time alt..Lettere irriterende egentlig...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Grensen går klokken 23. Barn eller ikke barn, har man bosatt seg i en flermannsbolig må man forvente at de andre beboerne vil pusse opp. Bedre å få støyen unnagjort enn å trekket det ut over lengre tid. Og ja, jeg bor i tomannsbolig selv.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Joda, jeg er klar over at det skal være stille klokka 23 men for min del er det altfor sent. Barn eller ei, jeg hadde lagt fra meg hammer og drill før den tid
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Kommer an på. Vi prøver å gjøre sånt tidlig på kvelden (før leggetid), men av og til blir det litt sent, rett og slett fordi vi har travle dager. Vi bor forøvrig i blokk og har merket at folk flest gir blaffen, så sant de holder seg innenfor lovlige tider.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg ville tatt litt hensyn og avsluttet i god tid før kl.23. Men som småbarnsforeldre så må man også vise forståelse for at andre lever sine liv og at det kan medføre noe støy iblandt
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #8 Skrevet 11. oktober 2010 Vi har avsluttet innen kl.20.00 både før og etter barn. Det går an å vise hensyn.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #9 Skrevet 11. oktober 2010 Nå er ikke jeg spessielt opptatt av oppussing ol, men hadde jeg hatt noe som skulle gjøres, hadde jeg jo gjort det på kveldstid. Om naboen var ung eller gammel burde ikke bety så mye. Alternativet hadde jo vært å stå tidlig opp og gjøre det ferdig før 1/2 7 om morgenen. Da liker jeg bedre å sove. Bråk hver kveld ville jeg jo forsøkt å ungå, men av og til hadde jeg gjort det uten dårlig samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå