Gå til innhold

Angående "spør jordmødrene"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Registrerer at det er mange ubesvarte spørsmål der om dagen, MEN uansett synes jeg det blir feil at andre svarer på den debatten. Da får heller spørsmålene stå ubesvart til de kommer.

Det er sikkert godt ment fra de som svarer og det er flott med andres erfaringer, men de som spør der vil ha svar fra noen som er faglærte jordmødre og svar fra erfarne mødre på andre debatter:)

Har sett at jordmødrene selv også oppfordrer folk til å svare ihvertfall ETTER at de har fått svart, siden de får beskjed om kun spørsmål som står ubesvart og dermed hopper over de som andre har svart på.

Enige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt akkurat det samme selv... =)

Gjest babyfabrikken1979
Skrevet

Jeg er helt enig. Grunnen til "spør jordmødrene" er nettopp fordi man skal kunne få svar av jordmødrene =)

Vi andre har nok av fora vi kan bruke vår "ekspertise" =)

Skrevet

Jepp. Er en som har skrevet ett innlegg der angående dette . men likevel måå bare noen svare. Jeg har selv blitt hoppet over to ganger tidligere pga at det var andre som hadde svart, og jordmor sa selv at det hendte de hoppet over spørsmålet om flere hadde svart på det... Så er ganske unødvendig selv om folk mener det godt :-)

Skrevet

Veldig enig,der er det ekspertene som skal svare!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...