Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Dårlig erfaring! Barna trenger et hjem, og det bør etter min erfaring ikke være farens hjem, så da er 50-50 det minste onde av to.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Vi har det, og det fungerer utmerket.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 I følge fvk her sa de at kun 25% har delt omsorg, men her inne kan det virke som det ikke stemmer. Syns "alle" argumenterer med at det er så flott. Jeg har delt omsorg for eldstemann på 11 år (har en annen far enn de minste). Faren bor ikke langt unna, men jeg merker at dattera mi faller litt utenfor den uka hun er hos han. Venninnene her hjemme fortsetter med sitt, og når hun kommer tilbake må hun liksom "jobbe seg litt tilbake" i gjengen. Faren og jeg samarbeider bra, men jeg er ikke fornøyd med denne løsningen. Ikke etter at jeg fikk flere barn, da merker jeg at hun syns det er kjiipt å være borte fra oss og at hun syns det er dumt at småsøskna får være her hver dag, og ikke hun. Men hun har det bra hos faren også, så hun føler seg litt revet imellom oss.
angelmya Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har. Foreløpig fungerer det utmerket, men vi er hele tiden åpne for evaluering. Om ting skulle forandre seg, f.eks. når hun begynner på skole, vil vi rette oss etter henne og følge de behovene hun har. Jeg har et fantastisk samarbeid med faren hennes, hvor vi begge setter hennes behov foran våre egne. Det er langt lettere å gjøre når vi spiller på samme lag!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Vi har det, og det fungerer veldig fint. Flyttet fra hverandre når sønnen vår var 3 år, og nå er han 8. Alltid gått veldig fint, og for han så er det en selvfølge at han bor annenhver uke hos hver. Det er selvfølgelig avgjørende at vi samarbeider godt. Og vi bor 5 minutter fra hverandre slik at han har samme vennkrets/skolekrets uansett hvem han er hos. Dessuten står han fritt til være hos den andre hvis han ønsker det. Det eneste vi er enige om er at han sover hos den han er hos den uka. Nå som jeg er gravid og sykemeldt hender det han kommer til meg istdenfor SFO etter skolen, også går han ned til pappan sin når de kommer fra jobb. Vi har begge nye samboere/barn på hver vår kant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå