Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Min mor og tante ble operert ved Stokkan Klinikkk, men det finnes jo to. Og de ble operert i Tromsø. Min mor opererte puppene, og øvre og nedre øyelokk. Mens min tante opererte puppene og magen. Kirurgen der falt faktisk for min mor, og ga henne gratis operasjon (øvre øyelokk). Hun ble anbefalt det under konsultasjon siden hun ville ta å operere vekk poser under øynene, men svarte som sant var at det hadde hun ikke råd til. Da skulle han operere det gratis, for det ville gi best resultat. Samme legen utførte operasjonen, og satt og holdt henne i handen når han våknet fra narkosen. På pasienthotellet fikk hun blomster, og etter noen dager inviterte han henne ut på middag.. Hun takket såklart nei, ikke til operasjonen, men til å gå ut med mannen.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 HI Så da kan jeg regne med en kjærlighetshistorie på Stokkan? Noen som har vært i tr.heim da? Fornøyd med brystforstørrelse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå