Gå til innhold

noen som ser på unge mødre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

driver å ser på det nå..

det kristne paret har jo ett sykt fint hus da...får skikkelig dårlig samvittighet jeg..hvor får hun tid til at det ser så strøkent ut?

hvor får de pengene fra til å kjøpe sånt hus med alt innvendig?

er det flere som har sånne hus her inne??på dems alder..

uff jeg vil å ha!!!!!!!

vi har ikke råd til hus enda, mangler egenkaptital...:( men vil så gjerne.... men leiligheten vi bor i, er aldri såå rent og ryddig og heller ikke så matchene som det huset de har... uff... får håpe å vinne noen millioner på lotto tror jeg...

(sorry skrivefeil og div gikk litt fort detta, men gidder ikke å rette hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

også har de båt???

Skrevet

Ja jeg begynte å se rundt på veggene her og tenkte at må få hengt opp litt bilder og pynte litt her hjemme:-) Vi har hus da, men interiøret er jo ikke det sprekeste.. Ja jeg tenkte hvordan får hun tid og penger til å få det så fint:-) Dagene flyr jo avgårde her..

Skrevet

Regner med at hun har fått det ekstra rent og ryddigt siden det skulle komme på tv da..Jeg hadde vertfall ryddet på dagesvis dersom mitt hus skulle komme på tv =)

Tror ikke det er mange som klarer å ha det helt rent og ryddigt med små barn i huset =) Det blir bedre når de blir større!

Håper jeg... :P

Skrevet

De har det veldig fint, helt enig!:) Ho har nok ryddet og vasket litt, gjøre det mest mulig presentabelt!

Vi har også hus, men vi er litt eldre. Jeg er 23 og sambo er 31, men må si vi har det ganske fint vi også! Har holdt på med oppussing i 1 år snart og vi har fått det akkurat som vi ville!

Har ikke lagt ut så mange bilder enda, men det kommer :)

Hva man har råd til og ikke er vel litt etter hva man prioriterer og hvor mye man får inn hver mnd. Jeg liker selv (etter at vi kjøpte hus) å kjøpe ting til huset, møbler og diverse småting.

Se bilder på bloggen min: www.2gutter1jente.blogspot.com.

Kommenter gjerne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...