Gå til innhold

Nei, men giiiiid, så perfekt de har det da

Anbefalte innlegg

Skrevet

det kristne paret i unge mødre. Rett og slett så flott at det blir litt harry:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her lyser det misunnelse i lange baner.. Lenge leve janteloven!

Skrevet

Jeg synes de hadde det koselig og det virker (ihvertfall utfra det lille man er) at de har det fint sammen og :)

Skrevet

Det er ikke misunnelse, det kan jeg garantere deg. Men folk som skal være så prektige har det ikke bra. ;) Hi hi!

Skrevet

Jeg blir misunnelig hver gang det snakkes om unge mødre jeg, for jeg har ikke 5 :( Får dermed ikke sett det, men har ååå så lyst :P

Skrevet

Og det har ikke sånne som deg heller;) Hadde du hatt det bra hadde du ikke brydd deg så hardt om alle andre;)

Skrevet

Jeg sitter ikke og skryter om hvor fantastisk jeg har det heller:) Jeg har det akkurat like bra som folk flest, trenger ikke late som jeg er perfekt, noe jeg ikke er heller.

Skrevet

Men så er ikke du med på et tvprogram!

Skrevet

Dere skulle sett huset til hun Lee, de har skikkelig slettvold stil,:)

Nå har hun fått ny lysestake med løv på stuebordet også

Skrevet

Fikk litt Camilla Kvarsvik assosiasjoner:) Unge, gift, egen bolig, interessert i innredning..Ikke at det er noe galt i å ville ha et pent hjem, hvem vil ikke det?!

Skrevet

Wannabe Camilla Kvarsvik...

De hadde det pent og koslig da! Men jeg skjønner absolutt ikke greia med alle som har det bildet der to hender møtes, med fingertupper som berører hverandre, sånn som de hadde hengende over trappa...

Sånt bilde er det så utrolig mange som har, så det er vel igrunn litt oppbrukt når man er i overkant interessert for interiør..

Skrevet

hvis man er i overkant oppdatert så vet man at det er Michelangelo i det minste

Skrevet

har ikke sagt at jeg er interessert i interiør i det hele tatt...

men de som er veldig interessert i interiør pleier å være nøye på å ha en unik stil, med ting som ikke alle andre har...

men de hadde det koslig for all del!

Skrevet

syns det virker osm et kjempekoselig par med et koselig hjem, jeg. syns de virker som ordentlig gode og trygge foreldre. nydelig hun lille jenta deres:)

Skrevet

Jeg kjente litt på misunnelse da jeg så hvordan de har det. Men allikevel..er det virkelig noen som har det sååå perfekt? Jeg er nok altfor kynisk til å tro på at slike par finnes;)

Skrevet

Går d an å se "unge mødre" på nettet? link?

Skrevet

Synes de virker som et fint par med et pent hjem. De fremstår som rolige, reflekterte og som fine foreldre.

Skrevet

Jeg og mannen min er like "prektige" som det paret og vi er lykkelige! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...