mamma+litenspire Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har brukt p-sprøyte.. Men jeg tok den bare 1 gang og nå er jeg sluttet. Sist spøyte skulle vært tatt 27.august. Er det noe mulighet for at jeg kan bli gravid når som helst nu?
mamma+litenspire Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2010 Har jo sex nesten hver dag da..
Ikkenonick Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Aha. Men, jeg vil anta at siden du er her inne så har du bran fra før, da klarer du selv regnestykker; Ingen prevevansjon + sex = baby Sånn stort sett liksom...
Ikkenonick Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Æsj, så mye skrivefeil, beklager det.
mamma+litenspire Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2010 Joda,har ei datter.. Men er det ikke sånn at man må få mensen tilbake for å kan bli gravid? Og er det ikke vanskelig å bli gravid når man har brukt p-sprøyte?
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Før man får mens, vil man alltid få en eggløsning. Ergo vil man naturligvis kunne bli gravid før man får mensen igjen. Hormonelle prevansjonsmiddel, som f.eks. p-sprøyte kan gjøre det vanskelig for enkelte å bli gravid, men ikke for alle. Du spør om det er noen sjanse for å ha blitt gravid, svaret er ja. HVOR sannsynlig det er, er umulig for oss å vite. Du må ganske enkelt ta en test om en stund for å vite sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå