Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Blir veldig inspirert og rett og slett i godt humør av å se på kakene dine De er bare nydelige. Jeg har aldri vært og er fortsatt ikke noe kake- talent, men nå ble jeg veldig inspirert til å prøve meg på noe annet enn de vanlige, kjedelige bløtkakene mine Tusen takk for at du deler en helt fantastisk blogg med oss. Linda
Villa Perlesukker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Oj så utrolig koselig å høre. Jeg lagrer dette innlegget til dager jeg trenger oppmuntring. Det å lage noe med hendene....lete etter inspirasjon og så ta bilder og vise til fremmede er utrolig skummelt men når lysten er større enn angsten så er det bare å hoppe ut i det. Tusen takk for tilbakemelding. Det hadde vært gøy om dere også følger meg fremover. Jeg skal lage 3 forskjellige barnegreier til halloween neste uke og gleder meg VILT!!!
Oppnedx2 Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Link til noe blogg kanskje? Trenger inspirasjon selv :-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 http://villaperlesukker.blogspot.com/
Oppnedx2 Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Helt utrolig!! MEKTIG imponert! Da har jeg lese stoff i kveld, takker!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Gulesider: utrolig bra blogg!! Men ser du mangler en ting; kontaktinfo.. Det burde man ha..
Villa Perlesukker Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Ja takk for det jeg har bare ikke kommet så langt ennå. Bloggen ble laget på fredag så det er 4. dagen. Men skal definitivt komme med en egen underside med kontaktinfo Takk for påminnelsen
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #8 Skrevet 11. oktober 2010 Så flink du er Gulesider. Bloggen din er lagt til i mine favoritter. Vet hvilken blogg jeg skal lese for å hente inspirasjon nå Men lurer veldig på marsipanen din. Farger du den selv eller kjøper du den ferdig farget?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #9 Skrevet 11. oktober 2010 Vanvittig!!! Jeg satt bare å måpet!! Utrolig flott!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #10 Skrevet 11. oktober 2010 Nå tror jeg vet hvem du er gulesider..Begynner ditt mellomnavn på B?
Villa Perlesukker Skrevet 11. oktober 2010 #11 Skrevet 11. oktober 2010 Ja mellomnavn på B hehe Jeg bruker alt fra Landlord sin marsipan til den dyreste på markedet Alt etter hva jeg har i hus. Det teite er at det ikke er noen som smaker forskjellen på 30 kg kiloen og 70 kr kiloen hihi... Noen ganger som i dag menger jeg sukkerpasta og marsipan 50-50% Farger alt selv men anbefaler å kjøpe rød, sort og brun ferdigfarget
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #12 Skrevet 11. oktober 2010 Så utrolig flink du er!! Tenkte å legge en anbefalning på bloggen min med link til bloggen din, håper det er i orden ?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #13 Skrevet 11. oktober 2010 Dette er jo bare SINNSYKT!! Fy steike du er flink!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2010 #15 Skrevet 11. oktober 2010 Mellom navn på B ser jeg... Fornavn på A? Etternavn på D? Hilsen tidligere kakebaker;)
Villa Perlesukker Skrevet 12. oktober 2010 #16 Skrevet 12. oktober 2010 Hehe anonym 1.23 Jeg er på facebook...også villa perlesukker så bare legg meg til Setter umåtelig pris på anbefalinger fra blogger....kan du ikke vise meg linken da etterhvert? Og nei jeg lager ikke kaker på bestilling annet enn dåpskaker og bryllupskaker... det å jobbe med en kake i 10 timer for å selge den for 500.- føles lite givende. Da gir jeg den heller bort om du skjønner Men bevare om du har noe helt spesielt som du ønsker deg....bor i nærheten og har tid lager jeg det gjerne til kostpris til deg om det er utfordrende nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå